Kiters uit Rotterdam , meld je!

Robberto

Berichten: 29
Antwoord #38975 Januari 04, 2012, 17:12:10
edit2Rapporteer  
Damens,

Hoe vaart Rockanje met NW? Heb gehoord dat het dan een klotsbak kan zijn, hebben er hier mensen ervaring mee? Wilde vrijdag en/of zaterdag weer ff gaan hangen!

Greets
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #38976 Januari 04, 2012, 18:26:59
edit2Rapporteer  
Damens,

Hoe vaart Rockanje met NW? Heb gehoord dat het dan een klotsbak kan zijn, hebben er hier mensen ervaring mee? Wilde vrijdag en/of zaterdag weer ff gaan hangen!

Greets

Kan sideshore zijn, maar een tikkeltje meer noord en dan is het ....offshore .........nie doen dus ......

......Oldvillage is dan beter....of Bdam....

bekijk ook eens "SPOTS" bij KH of bij website NKV...... Roll Eyes
Robberto

Berichten: 29
Antwoord #38977 Januari 04, 2012, 19:14:17
edit2Rapporteer  
Damens,

Hoe vaart Rockanje met NW? Heb gehoord dat het dan een klotsbak kan zijn, hebben er hier mensen ervaring mee? Wilde vrijdag en/of zaterdag weer ff gaan hangen!

Greets

Kan sideshore zijn, maar een tikkeltje meer noord en dan is het ....offshore .........nie doen dus ......

......Oldvillage is dan beter....of Bdam....

bekijk ook eens "SPOTS" bij KH of bij website NKV...... Roll Eyes

OK Thanks, niet echt aan te raden dus... Jep heb de ' SPOTS'  bekeken op KH, maar ervaringen van mensen zeggen soms meer!
ingmar

Berichten: 221
Logs: 0 | 244 uur
Antwoord #38978 Januari 04, 2012, 19:15:23
edit2Rapporteer  
hey hey hey  Smiley

ik heb een dagje vrij op aanstaande vrijdag, en zie dat de wind goed is voor mijn nieuwe 9 dus kan ik weer aan de bak.
zijn er lui die die lekker met een groepje die kant op willen?

let me know
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #38979 Januari 04, 2012, 19:25:35
edit2Rapporteer  
hey hey hey  Smiley

ik heb een dagje vrij op aanstaande vrijdag, en zie dat de wind goed is voor mijn nieuwe 9 dus kan ik weer aan de bak.
zijn er lui die die lekker met een groepje die kant op willen?

let me know
Een 9 wat heb je op de kop kunnen tikken?
Mich@el

Berichten: 383
Logs: 0 | 461 uur
Antwoord #38980 Januari 04, 2012, 19:38:23
edit2Rapporteer  
hey hey hey  Smiley

ik heb een dagje vrij op aanstaande vrijdag, en zie dat de wind goed is voor mijn nieuwe 9 dus kan ik weer aan de bak.
zijn er lui die die lekker met een groepje die kant op willen?

let me know

laat maar weten. heb nog vakantie.
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #38981 Januari 04, 2012, 20:25:32
edit2Rapporteer  
Wel een dikke bummer zo zeg als 1e sessie.......

Lekker aan het knallen op de ZM wel wat vlagerig maar oke.......na paar uurtjes lekkere loopies en BR kiteloopies lekker hoog kunnen sticken was het ineens over met de pret.....

Na het landen van een loop knalt ineens mijn CL van mijn haak en komt alles aan de safety te hangen. Op zich niks aan de hand en na wat watertrappelen mijn barretje weer te pakken maar gezien de warboel van lijnen inmiddels besloten mezelf aan de leash naar de kant laten dobberen. Dit leek me de meest zekere optie.

Maar als je safety dan ineens geheel onverwacht breekt ben je ineens al het speelgoed kwijt! Na wat hulp en alle overige aangeboden hulp, daarvoor dank gasten, op de kant weer mijn kite mogen knuffelen alleen valt dan mijn oog  op een dikke scheur in het doek.........

Kortom 1e sessie ctrl-alt-del.........zonde want het was best lekker en het begon net gezellie druk te worden met de boys uit NH...
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #38982 Januari 04, 2012, 20:31:50
edit2Rapporteer  
Ah balen John! Sterkte ermee!
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #38983 Januari 04, 2012, 20:56:42
edit2Rapporteer  
Das dik balen John!  ThumpDown
Hoe groot is de scheur? Kan het gemaakt worden? Krijgen we nog een foto te zien?
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #38984 Januari 04, 2012, 21:18:24
edit2Rapporteer  
Zonde john van die scheur Sad  flink balen zeg.

Evan was ook lekker bezig, mooie loopies hoor !
Was zelf met groene 7m bezig en korte lijntjes.
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #38985 Januari 04, 2012, 21:33:29
edit2Rapporteer  
De blauwe 7 m2, 24m1 lijnen en dus al op weg naar huis toen het echte loopgeweld begon!!

Tim jullie kwamen net aan in de poel volgens mij en de 1e loop na onze   ThumpsUp was het al prijs en watertrappelen geblazen.... Daarvoor nog wel even lekker bezig geweest....
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #38986 Januari 04, 2012, 21:49:53
edit2Rapporteer  
Das dik balen John!  ThumpDown
Hoe groot is de scheur? Kan het gemaakt worden? Krijgen we nog een foto te zien?

Het is precies in 1 paneel van het doek dus ik denk dat een relatief klein stuk in zijn geheel vervangen kan worden en dat we dan weer helemaal knalproof zijn...

Wat ik me wel afvraag en mss dat de dikke loopers onder ons hier het antwoord hebben; dit jaar ben ik aan de slag gegaan met wat steviger loopwerk [al zeg ik het zelf] maar ik heb  nog nooit nooit zoveel materiaalpech gehad als dit jaar. Krijgt je materiaal echt zoveel meer op zijn lazer dan met het HTEK kiten??
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #38987 Januari 04, 2012, 21:54:41
edit2Rapporteer  
Daarom knutseld Evan altijd de fijne onbreekbare lijntjes in elkaar Wink En als je je kite alleen maar zwaar gepowered gaat varen dan is het niet gek dat het materiaal wat minder kan hebben toch?

Balen van je kite man..Wat was er precies gebroken van je safety? Het elastiekje of de lijn?

@Tim ik heb je niet meer gezien helaas, ik zag ook geen 9m c4 in de lucht Wink

En de bakken waren bruut vandaag, man o man, morgen weer!
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #38988 Januari 04, 2012, 21:56:24
edit2Rapporteer  
Heb nergens geen problemen mee gehad met mijn kites, misschien is je kite op de kant wel gewoon gescheurd ?

@ Ed Ja ik was in het poeltje bezig en om 16.00 alweer onderweg naar de auto, 9m leek me iets te heftig voor vandaag en toch maar voor safe gegaan  Roll Eyes

Zag je volgens mij nog gaan met groene catalyst en een mooi loopie  ThumpsUp
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #38989 Januari 04, 2012, 22:01:46
edit2Rapporteer  
Das dik balen John!  ThumpDown
Hoe groot is de scheur? Kan het gemaakt worden? Krijgen we nog een foto te zien?

Het is precies in 1 paneel van het doek dus ik denk dat een relatief klein stuk in zijn geheel vervangen kan worden en dat we dan weer helemaal knalproof zijn...

Wat ik me wel afvraag en mss dat de dikke loopers onder ons hier het antwoord hebben; dit jaar ben ik aan de slag gegaan met wat steviger loopwerk [al zeg ik het zelf] maar ik heb  nog nooit nooit zoveel materiaalpech gehad als dit jaar. Krijgt je materiaal echt zoveel meer op zijn lazer dan met het HTEK kiten??


Je hebt inderdaad pech. Dat is echt klote Bij de Ozone bar moet je inderdaad regelmatig je safetylijn controlleren. Helemaal als er een braampje aan de bargat zit.(kun je trouwens zo weg veilen Wink ) Dat wil nog wel eens gebeuren als je de safety lease tussen de bar en de chickenloop bevestigd.

Ik moet zeggen dat mijn materiaal niet harder slijt, maar ik durf dan ook niet zoveel. Ik denk wel dat het materiaal bij extreem loopen wel wat meer te voorduren zal hebben. Ook helemaal als je de kite vaak laat crashen.
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #38990 Januari 04, 2012, 22:05:48
edit2Rapporteer  
sWas trouwens lekker van 3 tot 4 op scheef bezig, maar ondankt dat AWD het niet aangeeft stond ik toch met de 8 flink gepowered. Had niet veel depower meer over.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #38991 Januari 04, 2012, 22:12:30
edit2Rapporteer  
Ed, niks is onbreekbaar. Maar een flinke veiligheidsmarge is nooit verkeerd en die heb je niet met standaard barretjes helaas.

Had vandaag graag een 9m gehad, wind viel behoorlijk tegen en 8m was alleen leuk in die zeldzame vlaag. Standaard loopje is dan ook saaie geworden helaas.
Zul jij ook nog wel krijgen Tim, als je vaker loops trekt met wat meer power erin. De hoogte is er al!
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #38992 Januari 04, 2012, 22:20:03
edit2Rapporteer  
Idem, het was maar harken met de 8. Maar wel perfect voor de gruwlijke bakken van vandaag dus waar zeuren we over YeSS morgen wel lekkere 7m wind  YeSS wie is er van de partij in de middag op kijkduin!?
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #38993 Januari 04, 2012, 22:29:58
edit2Rapporteer  
Daarom knutseld Evan altijd de fijne onbreekbare lijntjes in elkaar Wink En als je je kite alleen maar zwaar gepowered gaat varen dan is het niet gek dat het materiaal wat minder kan hebben toch?

Balen van je kite man..Wat was er precies gebroken van je safety? Het elastiekje of de lijn?

@Tim ik heb je niet meer gezien helaas, ik zag ook geen 9m c4 in de lucht Wink

En de bakken waren bruut vandaag, man o man, morgen weer!
Dat elastiekje idd.......maar dat freubelen we wel in elkaar die scheur baal ik meer van......

Voor mij geen 7m2 sessie dus morgen!
ingmar

Berichten: 221
Logs: 0 | 244 uur
Antwoord #38994 Januari 04, 2012, 22:43:22
edit2Rapporteer  
hey hey hey  Smiley

let me know
Een 9 wat heb je op de kop kunnen tikken?

ik heb een 9 naish torch ik had deze afgelopen zomer samen met een park al getest, en mijn oog viel dan ook op de special edition kevin langenree, ik weet wat je zij maar ik weet dat ik het rustig opbouw. dus schat mijzelf in dat het wel goed komt.
en hij bevalt prima 31 dec nog samen met wat lui van hier naar de ZM geweest en ging echt lekker alleen iet te weinig wind. ben nu overall aan het zoeken wat mijn windrange is maar kan het nog niet echt vinden. mischien weet jij het?


Mike kite je hoort van me zal tegen 11 uur zijn denk dat ik voor oostvoorne gaat  hebhet wel effe gezien met die kleine poel op de ZM
Mich@el

Berichten: 383
Logs: 0 | 461 uur
Antwoord #38995 Januari 04, 2012, 23:13:36
edit2Rapporteer  
@ingmar playa is prima.
ingmar

Berichten: 221
Logs: 0 | 244 uur
Antwoord #38996 Januari 04, 2012, 23:14:21
edit2Rapporteer  
@ingmar playa is prima.

rogger staat genoteerd
Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #38997 Januari 04, 2012, 23:29:01
edit2Rapporteer  
@John, flink balen  Embarrassed Sad Heb de mijne zelf laten maken bij farlasails.nl (in Den Haag). Die backroll kiteloop van je zag er nog wel nice uit.

Wij stonden iets voor 11hr denk al op de zm en ik had met mijn lichtgewicht toch wel genoeg aan die 8m. Naar de middag toe leek die me wel even minder te worden maar was toen al op en maar opgeruimd.
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #38998 Januari 04, 2012, 23:42:52
edit2Rapporteer  
@John, flink balen  Embarrassed Sad Heb de mijne zelf laten maken bij farlasails.nl (in Den Haag). Die backroll kiteloop van je zag er nog wel nice uit.

Wij stonden iets voor 11hr denk al op de zm en ik had met mijn lichtgewicht toch wel genoeg aan die 8m. Naar de middag toe leek die me wel even minder te worden maar was toen al op en maar opgeruimd.
Bedankt voor de hulp man! Mijn 9 ligt daar al en morgen mijn 7 ook even droppen en dan maar hopen dat ik nog een doekje van plezier heb dit weekend!!
Fly like hell

Berichten: 842
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #38999 Januari 05, 2012, 00:48:11
edit2Rapporteer  
Kitemaat brak vandaag bij de ZM zijn depowerkoord, net na de landing van een loop. Op zich niet heel erg totdat de kite zich in de 5e lijn draaide en de volledige LE doorsneed...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.