Gnehehehe.. Squirt kan je ook vertalen naar "kleine opdonder", maargoed waar het hart vol van is!!
(Bytheway...iedereen die mogelijk geintresseerd is in een Squirtnatic-custom, geef ff een seintje via mail of PM. Dan stuur ik wel ff een berichtje met wat info over de mogelijkheden (hangloose_kitesmiley))
k'heb een 666 129 x 39 voor de hele windrange. Dit boardje planeert heel snel en is ook heel erg lang door te varen.
Deze vervangt mijn 2004 Jamie Pro 128 x 37,5cm (zeer goed in high-end, superboardje. Maar vooral in de zomer met een 16m2 net iets te klein), en F-one TT 142 x 37cm met wakeboard bindingen. Dit boardje planeert sneller, en met wakeboard bindingen gigantisch lang te houden door zeer stijve board (en zonder wakeboardbindingen door zijn stijfheid niet op snelheid door chop te houden)
Daarbij heb ik nog een waveboard van Underground: 170 x 46,5cm. Hiermee heb ik gelijk een echt lichtweer board, en lekker rippen in de branding.
1 slingshot jarvis 157 ( was mn eerste boardje) om te cruisen aan mn 16 airblast voor als het lekker warm weer is en 1 Underground FLX 122 voor mn 10m meer heb ik nog niet bij elkaar gespaard ohja ben ook nog bezig met een custom boardje voor als er nog minder wind is kan ik tenminste altijd bezig zijn op het water op mn vrije daagjes (hangloose_kitesmiley)