Bouwongeluk kiter

Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #25 September 16, 2008, 10:10:08
edit2Rapporteer  
maar eh... uit alle respect, hoe krijg je het voor mekaar om 6 meter naar beneden te vallen?


heb jij wel eens geprobeerd om 6 meter omhoog te vallen Grin...
is moeilijk hoor ..


he wijsneus, oppassen jij hé.. Wink
kootsie

Berichten: 444
Antwoord #26 September 16, 2008, 10:16:49
edit2Rapporteer  
Heb 20 jaar geleden ook een jaar in de bouw gestaan. Ongelofelijk veel te voorkomen (bijna)ongelukken gezien. Totaal gebrek aan inzicht in veiligheid bij zeker de helft die daar rondloopt.
Hoogtepunt was wel dat er één keihard met een moker staat te beuken om iets los te slaan waar hij zelf op steunt, 10 meter hoog.
Toen het losschoot een onwaarschijnlijke reflex van de kerel achter hem die nog net zijn capouchon grijpt en hem redt. Ik kan zo een uur incidenten opschrijven. Inderdaad staan daar dan zeker verhalen bij van valkuilen, en materiaal dat op scherp geparkeerd staat.


Maar jij bent er gelukkig nog! Super man. Volgende keer alleen nog maar met helm en parachute de put op.
theo rodeo

Berichten: 34
Antwoord #27 September 16, 2008, 15:36:04
edit2Rapporteer  
Iedereen hartstikke bedankt jongens. heb hier echt steun aan !!!!!! Ga nu DUIMEN voor wind. Heb toch tijd zat nu ..........  en jullie mogen ff al mijn wind opmaken !!!!!!!!!!!!!
-Mark-

Berichten: 451
Antwoord #28 September 16, 2008, 17:15:03
edit2Rapporteer  
Eey sterkte man.,

Ik werk zelf ook in de bouw maar het is allemaal 1 pot nat joh.,
Zogenaamt vca gecetificeert bedrijf dus je moet eerst vca halen, maar het bedrijf zelf er vervolgens niks of weinig aan doen.,

Paar weken geleden is er op de bouw naast me ook nog iemand van 4 hoog naar beneden komen zetten zo met zijn rug op een juk stempels.,
Die kon het ook niet meer na vertellen.
Ongeluk zit in een klein hoekje en het is 9 van de 10 keer te voorkomen, alleen vaak de duur                           ( vinden de bedrijven )
theo rodeo

Berichten: 34
Antwoord #29 September 16, 2008, 17:24:36
edit2Rapporteer  
Ja zo werkt het !
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #30 September 16, 2008, 22:26:57
edit2Rapporteer  
Citaat
helm draag ik nooit want werk altijd binnen ben tegelzetter.

Denk je een beetje om je rug. Was ook tegelzetter maar me rug is verrot.  ThumpDown

Ben ook wel begonnen toen ik een jaar of 12 was, lekker bijverdienen bij me big grote broer.
ik probeer op de sportschool me rug goed te onderhouden en draag met tocht altijd een t shirt in me broek daarmee voorkom je een hoop maar een misstap is altijd mogelijk....
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.