Wil jij een stage bij Access kiteboard mag.?

soul

Geen avatar

Berichten: 2
November 27, 2008, 12:00:32
edit2Rapporteer  
Soul Media is sinds 1999 uitgever van toonaangevende magazines op het gebied van:

- Windsurfen - Motion windsurf magazine
- Surfen - 6 surf magazine
- Kiteboarden - Access kiteboard magazine
- Snowboarden - Taste snowboard magazine
- Skien - White freeski magazine
- Skateboarden - Friday magazine

Naast de magazines heeft Soul een website (www.soulonline.nl) met aanverwante activiteiten als een maandelijks verstuurde nieuwsbrief en een webshop. Daarbij zijn er diverse mediasponsorschappen (o.a. Quiksilver Airtime, Billabong Surfcamps en de Young Guns of Freestyle) en een loyaliteitsprogramma.

Het gaat bij alle producten om het gevoel achter de sporten, met andere woorden de Soul van het boarden. De belangrijkste doelstelling is om de lezers op een persoonlijke wijze te informeren, inspireren en bovenal motiveren.

Wij zijn op zoek naar een derde- of vierdejaarsstagiair(e). Soul biedt je een commercieel gekleurde en uitdagende stage in de uitgeverswereld. Wij zoeken iemand die een commerciele, communicatieve of administratieve opleiding doet en die aan de volgende eigenschappen voldoet:

- affiniteit heeft met onze sporten
- meedenkt op HBO niveau
- commercieel ingesteld is
- goede kennis van de Engelse taal heeft
- goede ICT vaardigheden
- een flinke dosis flexibiliteit en enthousiasme

Denk jij jezelf terug te zien in het bovenstaande profiel? Stuur dan een korte motivatie en CV naar info@soulonline.nl 
spoetnik

Berichten: 762
Antwoord #1 November 27, 2008, 13:13:30
edit2Rapporteer  
'commercieel ingesteld is ' Wat schuift het?
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #2 November 27, 2008, 13:18:48
edit2Rapporteer  
Je bent aangenomen, denk ik
marcus aurelius

Berichten: 157
Antwoord #3 November 27, 2008, 14:18:22
edit2Rapporteer  
dat lijkt me wel een vette stageplaats..
studeer alleen iets heeeeel anders...notarieel recht..daar hebben jullie niks aan zeker
Tom

Berichten: 2890
Antwoord #4 November 27, 2008, 16:02:15
edit2Rapporteer  
Waar zitten die gasten? Ben commercieel 3e jaars en op zoek naar stage Smiley
Tom

Berichten: 2890
Antwoord #5 November 27, 2008, 16:07:56
edit2Rapporteer  
heb het al, Castricum jammer genoeg te ver weg voor mij echt bale .. klinkt goed
jeroen90

Berichten: 726
Antwoord #6 November 27, 2008, 16:36:19
edit2Rapporteer  
tendje op de parkeerplaats neerzetten voor een half jaartje moet toch te doen zijn.
Power Zone

Berichten: 258
Antwoord #7 November 27, 2008, 22:01:47
edit2Rapporteer  
Buiten een commercieel medewerker kunnen ze daar ook nog wel een paar mensen gebruiken op de afdelingen administratie en logistiek.

Is toch ongelovelijk dat je zelf achter je abonnement aan moet, ze totaal niet bereikbaar zijn en pas reactie op email geven na minimaal een maand en je maanden moet wachten voordat de eerste editie op je deurmat ligt.

Lijkt me dat ze dit topic volgen, weten ze ook eens hoe ik ('wij" volgens de vele topics over belabberde communicatie omtrent dit bedrijf) denk (en) over hun service. 
soul

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #8 November 28, 2008, 12:36:27
edit2Rapporteer  
Beste Power zone,

Waar het bij jouw abonnement fout gaat kan ik zo zonder gegevens helaas niet achterhalen. Begin dit jaar zijn we overgestapt naar een abonneeservice en dit heeft de nodige strubbelingen gehad. Hiervoor bieden we onze excuses aan. Iedereen die een klacht of vraag heeft en geen reactie krijgt bij onze abonneeservice krijgen kan ook altijd naar ons kantoor bellen (0251 252350), dan lossen we het per direct op en zorgen dat je de bladen ontvangt waar je recht op hebt.

Dus Powerzone, bel ons even en dan checken we je gegevens en lossen het probleem op.

Aloha,
De Soul crew.
Power Zone

Berichten: 258
Antwoord #9 November 28, 2008, 17:32:23
edit2Rapporteer  
Beste Soul crew,
Eerst wil ik graag kwijt dat ik erg te spreken ben over jullie blad en dat ik al weer met smart zit te wachten op de volgende. Tevens is de actie die jullie hebben met de windmeter natuurlijk ook top!

Maar ik ben wel van mening, en vandaar ook mijn geërgerde reactie hierboven, dat wanneer je een bedrijf bent wat goede bladen levert en scherpe acties houd het wel zo moet zijn dat het succes van de commerciële zijde niet teniet word gedaan door de afwikkeling ervan.

Als de verkopende afdeling zegt “we hebben een goede dag gehad vandaag want we hebben 100 aanmeldingen” maar er is vervolgens niemand die de abonnementskosten gaat incasseren dan levert het natuurlijk niets op.

Op het forum zijn meerdere topics over het blad die gaan over dezelfde “problemen” als dat ik heb meegemaakt bij mijn aanmelding waar ik uit opmaak dat ik niet de enige ben.

Ik vind het niet nodig om hier in dit topic te bespreken wat (en hoef ook niet publiekelijk mijn gelijk te halen) wat er volgens mij niet goed is gegaan. Mocht je het toch van mij willen horen dan is dit mijn abonnee nummer 149739 en kun je mij natuurlijk een mailtje sturen.

Mijn reactie is niet bedoeld om jullie af te zeiken maar enkel en alleen om jullie bewust te maken van dingen die mis zijn gegaan, enkel ter verbetering van jullie diensten zodat we allemaal nog blijer zijn met jullie blad, website en diensten Smiley


(Inmiddels heb ik mijn eerste exemplaar mogen ontvangen dus verdere actie van jullie kant is niet nodig)
Fly like hell

Berichten: 842
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #10 November 28, 2008, 21:42:46
edit2Rapporteer  
Jaa ...... Ik vind kiten geweldig, ben verschrikkelijk commercieel, praat dagelijks Engels, als het om zo'n job gaat ben ik super flexibel en rete enthousiast en tegen een flinke stage vergoeding ben ik jullie man ....... het is toch niet erg dat ik al 18 jaar van school af ben, toch!?

Damned, alle gekheid op een stokkie. Dat klinkt als een droomstage ..........
Poeri

Berichten: 114
Antwoord #11 November 29, 2008, 14:14:09
edit2Rapporteer  
Stage? Commercieel ingesteld? Ik ben nu al 3 maanden lid en nog steeds geen windmeter ontvangen!?

Eerst die windmeter^^
m@rielle

Geen avatar

Berichten: 42
Antwoord #12 December 03, 2008, 13:19:23
edit2Rapporteer  
nou jij bent al lid
als je het wilt worden moet je blij zijn als je aanvraag erdoor komt!
na tig keer via de site en email proberen contact te leggen heb ik nu eindelijk iemand aan de lijn gehad.
laten we hopen dat ik nu wel het magazine en de windmeter krijg...
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #13 December 03, 2008, 13:20:16
edit2Rapporteer  
Hoef je toch niet in beide topics te melden..
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.