Hmm klinkt goed! Hoe groot zijn die dingen? Want je moet natuurlijk wel ff steeds naar de kant om je handen te warmen want ik neem aan dat je ze niet bijin je handschoenen doet. Helaas is 1,5uur naar Decathlon rijden voor die handwarmers me iets teveel van het goede
Ja je kunt die dingen gewoon bij je schoenen en/of handschoemen in stoppen. Dat is nu juist de bedoeling Volgens mij kunnen de zakjes gewoon tegen water en anders ff in een boterhamzakje doen...
Ok relaxt! Hoe groot/dik zijn ze ze dan? Probleem is dat ik altijd alleen koude vingers heb
Het zakje voor je handen past precies in je handpalm en die voor je schoenen past precies in het voorste gedeelte van de schoen. Ik weet niet of er eventueel afmetingen op de site staan
is dit niet slecht voor je neopreen?? neopreen is niet geschikt voor een te hoge temperatuur, zou dit het dus niet bereiken? ziet er btw wel relaxt uit
heb ooit die knik dingen in mijn wetsuit gegooid tegen mijn nippels aan.. aan de kant voelde het als een waar genot voor de tepels, maar in het water is het niet merkbaar. door het koude water koelt dat ding ook al snel af. plassen blijft altijd wel lekker
Plassen is inderdaad de beste manier om je benen weer lekker op te warmen Maar ik heb ook het probleem dat ik het op m'n lichaam altijd top warm heb, maar ondertussen mijn handen en voeten er vanaf vriezen Als dat spul werkt ga ik direct een doos halen! Schadelijk voor je neopreen zal het echt niet zijn, het zal heus niet zo warm worden dat de lijm gaat smelten o.i.d.
Plassen is inderdaad de beste manier om je benen weer lekker op te warmen Maar ik heb ook het probleem dat ik het op m'n lichaam altijd top warm heb, maar ondertussen mijn handen en voeten er vanaf vriezen Als dat spul werkt ga ik direct een doos halen! Schadelijk voor je neopreen zal het echt niet zijn, het zal heus niet zo warm worden dat de lijm gaat smelten o.i.d.
je bent toch zeker geen watje gewoon door beuke zonder die warmtehandschoentjes.
een echte kiter doet het zonder al die warme zooi.
nu kom je teminste met de ijskoude water in contact
Plassen is inderdaad de beste manier om je benen weer lekker op te warmen
En Zo Is Dat !!!!!!
Kreeg nog een tip van stefan v.d. Berg : Eerst lijnen uitlopen daarna pompen en kite vastmaken. Vervolgens je handen in het koude water doen en daarna je handschoenen aan. Je handen schrikken zo van het water dat ze gelijk voor een paar uurtjes warm blijven. (als het goed is natuurlijk )
Ben nog een beetje ermee in de ontwerp fase maar denk dat ik wat heb bedacht voor warme voeten nog t een en ander bij elkaar schrapen, uitsnijden, lijmen en solderen:
Ben nog een beetje ermee in de ontwerp fase maar denk dat ik wat heb bedacht voor warme voeten nog t een en ander bij elkaar schrapen, uitsnijden, lijmen en solderen:
Verwarmde voetpads
Lijk WimT wel
als het lukt kan je gelijk 1 voor mij in elkaar knutselen
je bent toch zeker geen watje gewoon door beuke zonder die warmtehandschoentjes.
een echte kiter doet het zonder al die warme zooi.
nu kom je teminste met de ijskoude water in contact
Nou, laten we het er op houden dat ik nog ff geen reuma wil
haha plassen is lekker goed voor je neoprene haha neoprene wordt wel rekbaarder van veel warme maargoed who gives a shit als je schoentjes maar warm zijn toch. Hoewel ik er afgelopen dinsdag geen last van had Gewoon extra warm op je organen met 2 pakken dan ontrekt je lichaam minder warmte van je handjes en voetjes en kan je dus langer beulen.