[Pepper]
|
Hey, het forum werkt! Zier er goed uit mannen!!!
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Ook nog een ander nieuwtje: We hebben een nieuwe moderator: Evan! Hij gaat vooral de gear pagina bij houden. Hij heeft voordat we online gingen ook alle al hard gewerkt om zoveel mogelijk info erop te krijgen.
|
|
|
To
|
is dit ook een klaag topic...? haha nee serieus, ik vind het top dat jullie zoveel werk vericht hebben, maar eerst was alles zo goed overzichtelijk en nu... het zal wel wennen zijn ofzo. we zullen het zien
|
|
|
LOEN
|
wauwie. Ziet er fris uit mannen, top
|
|
|
andy
Moderator
|
@TM, je kan ook die linker balk uitzetten, door bovenaan forum op SIDEBAR UIT te klikken. Dan is het in principe vrijwel zelfde als oude website.
|
|
|
[Pepper]
|
Tweedehands meuk wordt nog overgezet?
|
|
|
spoetnik
|
Top, ziet er lekker uit! Mobiel.kitehigh.nl heeft er nog gen zin in.
|
|
|
andy
Moderator
|
Nee oude 2e hands kan helaas niet zomaar worden overgezet, omdat het nu een totaal ander systeem is dan eerst.
|
|
|
|
andy
Moderator
|
Nog een belangrijk punt voor iedereen!!!
Verwijder eerst alle cookies van Kitehigh uit je browser. Er staan namelijk nog cookies / login gegevens van vorige site in, waardoor je nu niet kan uitloggen.
|
|
|
[Pepper]
|
Nee oude 2e hands kan helaas niet zomaar worden overgezet, omdat het nu een totaal ander systeem is dan eerst.
Ben je direct van een hoop vervuiling af!!
|
|
|
Erwin
|
ziet er echt netjes uit
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ziet er top uit mannen!
Ik mis alleen nog even de standaard smilies die te kiezen zijn tijdens een reactie.
|
|
|
andy
Moderator
|
Ziet er top uit mannen!
Ik mis alleen nog even de standaard smilies die te kiezen zijn tijdens een reactie.
Ja daar hadden we nog wat problemen mee, gaan we volgende week even goed naar kijken.
|
|
|
Lex
|
TOP!
|
|
|
spruce
|
Mooie site. Alleen zit de 2ehands pagina nog wat onhandigheden en bugjes in
Helaas moet je elke kite nu los te koop zetten en kun je de titel van je advertentie niet aanpassen.
Bovendien als je bij het plaatsen een veld ben vergeten in te vullen, krijg je netjes een error melding. Maar als je dan doorklikt moet je weer heel je advertentie opnieuw invullen
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
De eerste indruk zonder rond te kijken is gewoon top! Echt goed werk verricht hoor, toppie!
|
|
|
Idefixe
|
Helemaal top!
|
|
|
Rutger
Founding Father
|