Gestolen: Flysurfer viron Oostvoorne

Eddy Lansink

Berichten: 255
Juni 04, 2011, 12:15:20
edit2Rapporteer  
Hallo,

Gister 3 juni rond een uurtje of 12 is van mij een Flysurfer viron 4m gestolen op het strand van oostvoorne.
Ik was les aan het geven aan 2 kids met een 6m en had de 4m als reserve op de zandbank liggen voor als de wind harder zou worden.

Aan het einde van de les lagen de rest van de spuller er nog wel, maar de 4m viron die in de tas zat was weg.

Eddy
www.versusshop.nl / www.kitesurfschoolversus.nl
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #1 Juni 04, 2011, 12:40:03
edit2Rapporteer  
De 2e al, het is toch ongelofelijk Angry

Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #2 Juni 04, 2011, 12:57:26
edit2Rapporteer  
Echt als je zoiets ziet gebeuren op het strand. Pak slaag geven en verstoppen in de duinen.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3 Juni 04, 2011, 20:42:46
edit2Rapporteer  
Echt als je zoiets ziet gebeuren op het strand. Pak slaag geven en verstoppen in de duinen.

Zoals Evan in het andere topic van de gestolen FS van kitedwerg al aanhaalde: hoe herken je iemand die een kite aan het stelen is?

Op een druk strand is het niet vreemd dat er iemand in een kitetas zit, toch?
kitedwerg

Berichten: 19
Antwoord #4 Juni 05, 2011, 09:41:13
edit2Rapporteer  
Hallo,

Gister 3 juni rond een uurtje of 12 is van mij een Flysurfer viron 4m gestolen op het strand van oostvoorne.
Ik was les aan het geven aan 2 kids met een 6m en had de 4m als reserve op de zandbank liggen voor als de wind harder zou worden.

Aan het einde van de les lagen de rest van de spuller er nog wel, maar de 4m viron die in de tas zat was weg.

Eddy
www.versusshop.nl / www.kitesurfschoolversus.nl


@ extreme kiter, Ik was vrijdag op Ouddorp en daar is mijn Flijsurfer 12m² de luxe gejat met een hoop andere spullen in de Tas. Ik weet hoe k#t dat is. Doe in iedergeval aangifte zodat er meer Gecursiveerd  wordt door de politie.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #5 Juni 05, 2011, 09:52:31
edit2Rapporteer  
Tering wat een klote zooi Eddy! Hopelijk komt die weer ergens bovenwater.
Succes ermee.
LeonB

Berichten: 2087
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #6 Juni 05, 2011, 10:13:19
edit2Rapporteer  
F*cking hell!! Wat is dit nu weer!! Angry

Misschien serienummers publiceren van gestolen kites (hier op kitehigh) in een soort van "Blacklist". Mocht de toekomstige koper dat checken is hij/zij in iedergeval geen heler! 

Misschien komt het goed Ed... Undecided
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7 Juni 05, 2011, 10:20:49
edit2Rapporteer  
Het zijn toch relatief zeldzame verschijningen op de Nederlandse wateren. Inderdaad even foto van juiste kleuren, maat en desnoods serienummer hier posten
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.