Waar strut bladder bestellen?

Rowin B.

Berichten: 27
Logs: 0 | 15 uur
Augustus 03, 2012, 16:44:27
edit2Rapporteer  
Deze week is de bladder van mijn "middle strut" lek gegaan. Had op het strand niet door dat hij lek was, dacht dat ik gewoon slecht het ventiel had gesloten of iets dergelijks  loser. Dus gewoon lekker oppompen met als gevolg dat het kleine gaatje helemaal uit is gescheurd Undecided. Dus ik moet een nieuwe bestellen.

De bladder heeft een lengte van 168cm, en de kite waar deze in moet is een F-one Bandit uit 2008. Ik heb zelf al even rond gebeld maar niet op voorraad of voor mijn kite niet meer te bestellen etc.

Hebben jullie nog specifieke adresjes?

alvast bedankt!  ThumpsUp
markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #1 Augustus 03, 2012, 19:32:43
edit2Rapporteer  
U-stick is mss een optie?. Eurofun verkoopt het zowiezo. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Maar hoor wel positieve dingen erover.
Rowin B.

Berichten: 27
Logs: 0 | 15 uur
Antwoord #2 Augustus 03, 2012, 20:52:51
edit2Rapporteer  
Oké in ieder geval bedankt Markus. Ik had U-stick ook al gezien, maar of dit goed is weet ik niet.
Rowin B.

Berichten: 27
Logs: 0 | 15 uur
Antwoord #3 Augustus 03, 2012, 21:05:27
edit2Rapporteer  
Ik heb U-stick even bekeken, en ik zou dan volgens de handleiding een 70" strut bladder moeten hebben. Maar dit is 178cm, mijn oude bladder is 168cm. Dat is 10cm verschil, kan dit kwaad?
HaPe
Moderator

Berichten: 2655
Logs: 0 | 273 uur
Antwoord #4 Augustus 03, 2012, 21:10:54
edit2Rapporteer  
Ik heb U-stick even bekeken, en ik zou dan volgens de handleiding een 70" strut bladder moeten hebben. Maar dit is 178cm, mijn oude bladder is 168cm. Dat is 10cm verschil, kan dit kwaad?
Gewoon netjes dubbelvouwen, en bij de strut in doen, dan moet dat geen probleem zijn
Rowin B.

Berichten: 27
Logs: 0 | 15 uur
Antwoord #5 Augustus 03, 2012, 21:17:29
edit2Rapporteer  
Ik heb U-stick even bekeken, en ik zou dan volgens de handleiding een 70" strut bladder moeten hebben. Maar dit is 178cm, mijn oude bladder is 168cm. Dat is 10cm verschil, kan dit kwaad?
Gewoon netjes dubbelvouwen, en bij de strut in doen, dan moet dat geen probleem zijn

Je bedoelt aan beide uiteinde? Zodat door de druk in de bladder hij de strut zelf opvult?

Dus kort samengevat: Een bladder die groter is dan de strut kan geen kwaad?
HaPe
Moderator

Berichten: 2655
Logs: 0 | 273 uur
Antwoord #6 Augustus 03, 2012, 21:41:10
edit2Rapporteer  
Ik heb U-stick even bekeken, en ik zou dan volgens de handleiding een 70" strut bladder moeten hebben. Maar dit is 178cm, mijn oude bladder is 168cm. Dat is 10cm verschil, kan dit kwaad?
Gewoon netjes dubbelvouwen, en bij de strut in doen, dan moet dat geen probleem zijn

Je bedoelt aan beide uiteinde? Zodat door de druk in de bladder hij de strut zelf opvult?

Dus kort samengevat: Een bladder die groter is dan de strut kan geen kwaad?
Gewoon aan het uiteinde (TE) het stuk dat de bladder groter is dan de strut, een keertje dubbel.
Voor zover ik weet kan dat geen kwaad
Rowin B.

Berichten: 27
Logs: 0 | 15 uur
Antwoord #7 Augustus 03, 2012, 21:43:59
edit2Rapporteer  
Ik heb U-stick even bekeken, en ik zou dan volgens de handleiding een 70" strut bladder moeten hebben. Maar dit is 178cm, mijn oude bladder is 168cm. Dat is 10cm verschil, kan dit kwaad?
Gewoon netjes dubbelvouwen, en bij de strut in doen, dan moet dat geen probleem zijn

Je bedoelt aan beide uiteinde? Zodat door de druk in de bladder hij de strut zelf opvult?

Dus kort samengevat: Een bladder die groter is dan de strut kan geen kwaad?
Gewoon aan het uiteinde (TE) het stuk dat de bladder groter is dan de strut, een keertje dubbel.
Voor zover ik weet kan dat geen kwaad

Oké, bedankt HaPe!  ThumpsUp
Stetman

Berichten: 133
Antwoord #8 Augustus 03, 2012, 21:59:45
edit2Rapporteer  
Ik heb U-stick gehaald in Noordwijk bij thewatersportscompany: http://hobiecat.nl/hobiecat_catamaran_kayak_thesurf.php

Maatje groter inderdaad en dubbel vouwen bij de tips is de manier.
Vaar alweer een jaar probleemloos.
Rowin B.

Berichten: 27
Logs: 0 | 15 uur
Antwoord #9 Augustus 04, 2012, 00:19:00
edit2Rapporteer  
Ik heb U-stick gehaald in Noordwijk bij thewatersportscompany: https://hobiecat.nl/hobiecat_catamaran_kayak_thesurf.php

Maatje groter inderdaad en dubbel vouwen bij de tips is de manier.
Vaar alweer een jaar probleemloos.


Bedankt voor de info Stetman  ThumpsUp
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #10 Augustus 04, 2012, 00:59:45
edit2Rapporteer  
Vanuit de fabriek zijn je strutbladders ook meestal een stukje gevouwen dus dat kan gewoon hoor, let er wel op dat je de strut goed sluit onderin.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.