Spoon
|
is ook helemaal de bedoeling Zeker als ik straks ook een mooie kite collectie heb
|
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Helaas moet ik gewoon de hele week werken. Ik hoop dat er zaterdag nog wat wind staat. Wil wel weer even hetvwater op.
|
|
|
ronny
|
Was lekker rustig op playa met z'n tween. Rare wind, ging van 18 naar 35 kn! daarna aan/uit,aan/uit.
Ronnie,aangenaam. Volgende keer betere sessie,hahahaha
ook aangenaam markus volgende keer gewoon 35 kn constant hoop ik maar dan niet met de 9
|
|
|
PieterK
Logs: 0 | 241 uur
|
....de dagen dat we met z'n vieren op pad waren zijn over ben ik bang in de wintermaanden...
Dat klinkt mij nostalgisch in de oren. En ik snap dat "we" niet jij en ik en nog twee anderen waren . En idd 1976 1971.
|
|
|
rdeheld
|
Morgen nog liefhebbers? zit wel een beetje oost in
|
|
|
|
rdeheld
|
Mooi! kom ik ook !
|
|
|
ronny
|
Ik kom ook hoe laat zijn jullie aanwezig ?
|
|
|
rdeheld
|
Ik denk zo tussen 12 en 1,
|
|
|
|
ronny
|
Ik ben er rond 12 uur eerst effe een kastje plaatsen en dan kom ik er aan ik heb me tas al gepakt
|
|
|
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ik ook, schorriemorrie gaat ook mee, gezellig!
Lichter dan 60 kg binden we naakt aan de windmolen, kunnen we dat afspreken? Ook leuk voor de film ;-)
|
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ik sla even over....
Hoe gaat het met je knie Rudo? Zoals we Rudo kennen Sebas, als een jonge hinde inmiddels met de souplesse van een antilope......
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
anit-loop bedoel je John Arme Rudo, sterkte jongen!!! Nu wel 5/6 Bfrt, maar Z ruimend naar ZO. Gezien de temperaturen en de windrichting zet ik mijn zinnen op morgen!
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
anit-loop bedoel je John Arme Rudo, sterkte jongen!!! Nu wel 5/6 Bfrt, maar Z ruimend naar ZO. Gezien de temperaturen en de windrichting zet ik mijn zinnen op morgen! Bedoel je niet krimpend naar ZO? Ik heb helaas andere dingen te doen dit weekend
|
|
|
|