MayhemX
Geen avatar
|
Ben er morgen vanaf uurtje of 11.
Mochten er mensen mee moeten rijden uit omgeving breda maar even p.b sturen.
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Nee ik niet maar woensdag wel wie nog meer?? Woensdag - 22knp zw/draaiend nw ik zeg hakken op de dam wie is er bij?? Vandaag was heftig... geen neerslag en hoogwater rond 13:00, woensdag komen we ook weer
|
|
|
Kitemen
|
Lekkkerrrr heftig dagje vandaag! Eerst droog, daarna dikke wind en vette regen! Af en toe regende het zo hard dat je niet eens kon kijken! In die dikke bui was ik blij dat er iemand op het strand stond om me kite aan te pakken! Volledig gedepowered en ik schoof er nog achter aan!! Ook nog achter een board aan gerend dat over het strand vloog!!
Nu thuis, alles 1 dikke natte zooi en dood moe!!
Morgen weer...Vrouwenpolder!
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Lekkkerrrr heftig dagje vandaag! Eerst droog, daarna dikke wind en vette regen! Af en toe regende het zo hard dat je niet eens kon kijken! In die dikke bui was ik blij dat er iemand op het strand stond om me kite aan te pakken! Volledig gedepowered en ik schoof er nog achter aan!! Ook nog achter een board aan gerend dat over het strand vloog!!
Nu thuis, alles 1 dikke natte zooi en dood moe!!
Morgen weer...Vrouwenpolder!
Wat voor vlieger (kleur) heb jij maurice? Ik was dus net voor de regen weg.
|
|
|
Kitemen
|
had die ja is eigenlijk oranje maar op fotos en in de lucht lijkt die roze!! haha maare is een Torch.. Was om 12uur daar.
Jij?
|
|
|
Kevin
|
Nee ik niet maar woensdag wel wie nog meer?? Woensdag - 22knp zw/draaiend nw ik zeg hakken op de dam wie is er bij?? Vandaag was heftig... geen neerslag en hoogwater rond 13:00, woensdag komen we ook weer Oke dan ik ben er ook woensdag denk rond uurtje of 1 eerst nog effe langs jonker en dan wordt het weer kiten voor t leven
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
had die ja is eigenlijk oranje maar op fotos en in de lucht lijkt die roze!! haha maare is een Torch.. Was om 12uur daar.
Jij?
Flexifoil,
|
|
|
Nicolas
|
up! Morgen windje dan weer geen windje dan weer wel dan weer regen dan ... ja windguru weet het zelf niet maar ik geeft het een goede kans
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Morgen rond uurtje of 11 aanwezig ! als er mensen mee moeten rijden vanuit omgeving breda even p.b.
|
|
|
Kevin
|
Wie gaat er morgen effe rammen ik ben erbij vanaf uurtje of 11
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Rond uurtje of 4 aanwezig, heerlijke afsluiting van het weekend !
Als er nog mensen mee moeten rijden omgeving breda even p.b
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Ik twijfel even is bdam wel of niet te doen met zuid ?
later op de dag word het iets meer zw en dat is prima, maar vind het zonde voor niets te rijden anders word het slufter...
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Achter werkhaventje, daar is de beste plek bij Zuid. Mag alleen niet, dus wel beetje uitkijken... Waait het wel voldoende morgen?
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Ik denk wel dat het de moeite gaat zijn, mss effe naar Borssele, haventje laat ik maar zo.
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Om dit topic weer wat leven in te blazen, zie dat er toch best wat heren/dames op bdam zijn en nu beetje overal in posten.
Morgen aanwezig vanaf uurtje of 9. Hopelijk net zo lekker rustig als vandaag met iets minder vlagerige wind.
|
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Iemand tips voor morgen ZO ?
Zelfs vpolder is niet te varen dan...
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Iemand tips voor morgen ZO ?
Zelfs vpolder is niet te varen dan...
Borselen
|
|
|
|
Kevin
|
Nog iemand die mee moet rijden vanuit utrecht morgen????????????
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Ik en me maatje gaan morgen ook weer richting brouwersdam.
Vandaag rockanje geweest en geprobeerd in te breken in me auto, dus hopelijk morgen een wat betere dag.
@ Crazy kevin, ben benieuwd wat voor mooie loops je er morgen weer uitgooit.
Bedankt nog voor vorige week vrijdag, je had toen me board gehaald.
|
|
|
Kevin
|
Denk morgen te weinig wind voor echte harde kiteloops ben ook wel weer toe aan wat freestyle Zie ik je morgen denk wel op de dam mits de wind naar ZW is gedraait
|
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Nu zondag is het daar pal aflandig..
Kan je beter naar Rockanje of hellevoetsluis
|
|
|