leonmeijer
Hey Groningers! Al wezen snowkiten op het schildmeer of een van de andere meren? Ervaringen?
robbs
Geen avatar
Vandaag naar t schildmeer geweest, om te scheuvel'n, want wind was er helaas niet
martimor
wij waren vanmiddag bij dat meertje in veendam bij rico en chris...
dikke overpowered, dikke vlagen, ging van 3 naar 6 kn
maar wel even lekker kunnen knallen, gaat nog best hard zonder wind.
zal kijken of ik leuk beeldmateriaal heb...
was weer even gezellig
leonmeijer
Ik ben benieuwd naar je beelden Martimor. Post ze maar even!
skyhigh as a
staat net zoveel wind als gisteren, misschien zelfs 1knoop meer!!!
ik stap zo weer hiero acherthuis op
was weer vetjes gisteren, lekker beetje cruisen opt water
Gj
ist wel wat dan met al die sneeuw opt ijs?
martimor
gaat prima GJ, alleen zie je niet waanneer het ijs lekker ribbelig is, en heb je het gevoel dat je een tarzan bent. maar gaat mooi, en als je valt heb je door het sneeuw nog een beetje grip op het ijs.
robbs
Geen avatar
Waar glijden jullie mee dan? Niet met tubekites neem ik aan
Hier weer geen zuchtje wind vandaag...
martimor
schaatsen
en omdat je daar bijna geen weerstand mee hebt is een zuchtje wind genoeg.
je kan niet stil blijven staan, want dat valt je kite uit de lucht, maar eerst een beetje tegen de wind in schaatsen, en je loopt hoogte als een idioot. terug komen wordt dan weer wat moelijker.
lijnen op rollen, kite oprollen en terug schaatsen
PAS OP VOOR JE LIJNEN
ben bezig met een filmpje, vanavond online
Gj
ahaja, naja met die schnee erop lijkt mij t niet echt chill ik hou het wel bij scheuvln mocht er meer sneeuw vallen wellicht sneeuwkaitn.
skyhigh as a
gewoon met tube kites knalle!! ga nu nog effe kijke voor een avondsessie op langebosch. zou in de avond waaien. vandaag lukte het alleen met 50m lijnen, maar ging nog nie echt tof... morgen weern toffe dag op langebosch check trouwens op "prachtig veendam" op google. staat filmpie en foto's van gistern
martimor
wahaa, daar gaan we alleen maar op ons bekkie. tof man. dikke foto Rico komt zeker ook nog beeld van die schaatser die aan krizze`s harnas mee lifte met camera... mijn knipsel en plaksel is aan het renderen, daarna nog ff uploaden
radicaled
Geen avatar
morgen toevallig nog mensen tijd om ergens heen te gaan, volgens mij krijgen we wel wat wind, gr Edje
skyhigh as a
morgen benk op tijd opt ijs hiero in veendam (uurtje of 10 half 11) ga de heule dag door!!!!! duzzz Edje, gezellig
radicaled
Geen avatar
lijkt er op dat het na de middag pas een beetje gaat waaien bel me maar effe morgen op 06-11005505
martimor
muwahahaa...
ik sta er weer goed op haha
hier dagje ijskiten in veendam
wederom snelle edit, maar was net niet optijd klaar voor ik de nacht in moest...
VIDEO
http://youtu.be/PYd0Wbl49tM
trouwens John, ben ook wat in je auto vergeten
radicaled
Geen avatar
Vanaf hoe laat zijn julie in veendam Martijn, volgens berichten iets noordelijker wat meer wind??
KappuhH
Kan ik morgen met iemand meerijden vanuit de stad (vinkhuizen)?