KiteKoe®t
|
Goed bezig erik !
Als hij niet verwijderd wordt, loon ik een beloning van 10 euro uit voor degene die hem, zonder bijkomst van gereedschap, uitgraaft en afvoert... Of eruit trekt...
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik heb trouwens ook nooit begrepen wat al die palen in het water op het Autostrand voor groter nut hebben! Wat mij betreft: Weghalen die gevaarlijke dingen!!
|
|
|
Elevation
|
tja, zou wel lekker zijn als dat ding daar weg is..
|
|
|
larssmits
Gast
|
Ik heb trouwens ook nooit begrepen wat al die palen in het water op het Autostrand voor groter nut hebben! Wat mij betreft: Weghalen die gevaarlijke dingen!!
rechts van die paaltjes (als je naar de zee kijkt) is het vogelgebied dacht ik. Maar wel irritant als het hoog water is, komen ze net of net niet boven het water uit!
|
|
|
Passie
|
10 euro, daar doe ik 't wel voor:).. hoe groot is dat hek?
|
|
|
KiteKoe®t
|
Is 10 euro, daar doe ik 't wel voor:).. hoe groot is dat hek?
Is geen hek.. Is een spijker die ongeveer 5 meter boven de grond uitsteekt.. Ik denk ook zo'n 5 meter onder de grond... Doorsnede van 20 cm.... Als het je niet lukt, krijg ik dan 10 euro van jou? ;-)
|
|
|
KiteDemon
|
Vroegah...ongeveer 3 jaar terug, stak alleen de bovenkant een klein stukje boven het zand uit. Er is de laatste jaren zeker 25 meter duin omgezet in strand door de zee.
|
|
|
harryCab
|
Vroegah...ongeveer 3 jaar terug, stak alleen de bovenkant een klein stukje boven het zand uit. Er is de laatste jaren zeker 25 meter duin omgezet in strand door de zee.
Dus over een jaartje of zes hoeven we niet meer te lopen en kunnen we zo vanuit de auto het water op??
|
|
|
Kevin
|
Toch nog een auto strand
|
|
|
Passie
|
hmm,,, IK neem wel mijn slijptol mee:P
|
|
|
|
KiteDemon
|
Met een mega-hamer helemaal de grond in tikken......snel naar de Gamma wat ze hier voor in de schappen hebben liggen. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Tuur!
|
Gezichtsbedrog Fer.. Paar jaar geleden stootte ik op een ongeloofelijke manier mijn scheenbeen ertegen &$^%#* (angry_kitesmiley) Werd pislink, roste dat ding uit het zand en gooide hem wat meters verderop weer in het zand... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jeks one
|
Goed bezig erik !
Als hij niet verwijderd wordt, loon ik een beloning van 10 euro uit voor degene die hem, zonder bijkomst van gereedschap, uitgraaft en afvoert... Of eruit trekt...
dat ding is afgedopt en het zal me niets verbaszen als er iets van druk achter zit, dus oppassen met slijpen en zagen!
|
|
|
dimitri
Gast
|
Gewoon doorknagen dat ding.
|
|
|
Erik Verhe1j
|
Tis vast een pijpleiding naar een olieveld onder de slufter.
|
|
|
KiteDemon
|
Okay.....aftappen dan maar. Kunnen we warme douches daar veroorloven en een paviljoen met uitzicht over de spot .......en een roltrap......
|
|
|
Le Coq
Gast
|
Gezichtsbedrog Fer.. Paar jaar geleden stootte ik op een ongeloofelijke manier mijn scheenbeen ertegen &$^%#* (angry_kitesmiley) Werd pislink, roste dat ding uit het zand en gooide hem wat meters verderop weer in het zand... (grinnik_kitesmiley)
(grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jeks one
|
.......en een roltrap......
kijk nou zijn we op de goeie weg
|
|
|
VincentC
|
Of je legt er nog een buis dwars tegenaan kan je grinden op je flyboard in de winter
|
|
|
|
Rutger II
|
Hahaha roltrap, zou zeker chill zijn
|
|
|
Vlaardingen
|