daanbanaan
|
waar te bestellen??? wat zijn de verzendkosten??? beetje vaag allemaal.........
|
|
|
davekite
|
in belgie is het 1,5 euro verzending ( 13,50 totaal ) naar nl is het 4,20 euro ( 16,20 totaal ) bestellen kan via mij, stuur pm of mail davelancel@gmail.com
|
|
|
¦Tim¦
|
!!!! vet leipe t shirts echt mooi man ik wil er wel wat van je hebbe
|
|
|
¦Tim¦
|
en kleuren/maten ???
|
|
|
davekite
|
en kleuren/maten ???
kleur is zoals op foto maten S M L en XL ( maar heb er niet veel meer dus wees snel )
|
|
|
¦Tim¦
|
ik wil wel een s maar ik heb op het moment geen geld whatsoever
20 december pas weer :/
|
|
|
Tom Kite
|
Mijn mail heb je
|
|
|
|
davekite
|
geen vrouwenshirts ??
vrouwen modellen zijn uitverkocht
|
|
|
robin..
|
je hebt een pbtje
|
|
|
Vinni
|
Nou...volgens mij loopt je zaakje best lekker
|
|
|
davekite
|
Nou...volgens mij loopt je zaakje best lekker zker ! bijna allemaal verkocht ! BE FAST !!
|
|
|
reinout
|
krijg je nog nieuwe?
|
|
|
davekite
|
krijg je nog nieuwe?
niet van dit ontwerp, in de toekomst andere ontwerpen. maar ik heb er nog hoor, maar je moet snel zijn PM maar ik kan ze altijd opzij leggen, zonder aankoop verplichting
|
|
|
Merc
Gast
|
keurencombie is mooi. opdruk niet. Voor mij niet dus. Maar ja je hebt ook geen vrouwen modellen meer.
|
|
|
FonezzzZz
|
sjiek gemaakt hoor ! maar je had ze moeten drukken op hoodies tip voor de volgendekeer is wel lekker zo warm om na het kiten je official kiteboarder hoodie aan te trekken !
|
|
|
davekite
|
sjiek gemaakt hoor ! maar je had ze moeten drukken op hoodies tip voor de volgendekeer is wel lekker zo warm om na het kiten je official kiteboarder hoodie aan te trekken ! dan kan ik doen, maar ik had voormezelf ook een sweater late drukke maar zonder kap
|
|
|
Emma
|
en vrouwenshirts dan???? edit: Jammer dat je geen vrouwenmodellen meer hebt
|
|
|
JCS
|
Vette shirts!! Even kijken hoe het financieel gaat met mij (wanneer komt de zorgtoeslag en studiefinanciering weer binnen?) Als deze aan mijn neus voorbij gaat wacht ik op je volgende serie! Echt tof shirt!
|
|
|
davekite
|
laatste tshirts=
1S en 4 XL ! voor heren
|
|
|
davekite
|
omdat er vele mensen die besteld hebben niet meer antwoorden op mijn mails, zet ik die tshirts terg te koop Dan heb ik deze nog over: Tshirts: 4 XL 3 M NON hooded Sweater: 1 M 25 euro foto: wees snel
|
|
|
¦Tim¦
|
hoe duur is die trui
|
|
|
davekite
|
ah ja, vergeten erbij te zetten
25 euro
|
|
|
Joost
|
Heb je ook nog een xl in die trui? Paas me anders even je rekening nummer en gegevens dan kan ik het overmaken
|
|
|