|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
De poel is voor mij zoals gewoonlijk, even kijken of het hard genoeg gaat waaien voor de 9m.
|
|
|
geloof68
|
Donderdag en vrijdag serieuze wind. Hopen dat het zo blijft .
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Twijfel nog tussen wet of dry... had woensdag alleen koude handen in de wet...
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ik neem beide mee. Ah heb ik &^$*^#$%#%^*$ een half uur naar mijn cap lopen zoeken...
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Slufter was heeeeeerlik.
Eerst de 10m gepompt maar die liet al vlug merken dat ik aan zijn highend zat .... dus maar vlug de 7m genomen en die had zat op power .....
helemaal niet koud alleen bij het inpakken van mijn spullen, koude handen ...
wetsoet had volgens mij ook nog wel gekund ....
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Slufter was prima! In het begin teveel met de 11m maar ik had niet moeten wisselen want met de 9m was het later wat aan de weinige kant vond ik. Nja mooi dagje na een maand niet gevaren te hebben.
|
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Geen idee wat de metingen waren, maar t was wel heerlijk na een paar weken geen wind. En idd totaal niet koud in mn wetsuit. FF de pepernoten er weer af kunnen vliegen.
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
http://www.kitehigh.nl/weer/windBlijft altijd een beetje middelen totdat ze een paal midden op de spot installeren. Maar gok dat de vlagen zo ronde de 30-33kn zaten voordat hij naar west draaide. Had het met 11m in iedere geval warm genoeg om de handschoenen maar weer snel in de tas te proppen.
|
|
|
geloof68
|
Ik had wel voldoende druk in de 9m, terwijl ik de laatste weken mijn best gedaan heb om nog wat extra vet aan te leggen voor de winter.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Voldoende druk had ik ook maar om het echt leuk te maken had ik de 11m moeten hebben. Wou vandaag niet gaan uithaken.
|
|
|
geloof68
|
Was voor mij echt leuk hoor, zelfs de crashes .
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
alleen die schoentjes is weer wennen hoor! Maar lekker met de 10 gevaren,heerlijk rustig ook.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ik neem beide mee. Ah heb ik &^$*^#$%#%^*$ een half uur naar mijn cap lopen zoeken... en dus niet gevonden want ik zag jou zonder cap rondlopen ....
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ik neem beide mee. Ah heb ik &^$*^#$%#%^*$ een half uur naar mijn cap lopen zoeken... en dus niet gevonden want ik zag jou zonder cap rondlopen .... Mijn cap had ik gevonden, maar had het te warm en deze dus afgedaan.
|
|
|
ronny
|
gaat er iemand woensdag ochtend ???
|
|
|
|
|
|