Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Lekker, naast een goede kitesessie heb ik ook nog een hard lachen sessie gemist Nou ga dan ook weer eens een keer mee, dan kan je me uitlachen en kiten tegelijk. Wat wil je nog meer. @Snackyman waar ben je zaterdag wezen kiten dude?
|
|
|
RonZijl
|
2e paasdag wil ik het water wel in/op hoor.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Gaat het ooit nog eens ECHT waaien? gvd. Peter TimoTeef, waar blijven die voorjaars depressies?
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Ej, stel piraten, vanmiddag ziet er toch goed uit, het is alleen twijfelen tussen Ouddorp of richting het noorden waar het al waait, maar dat vieze zoetwater doet me niks.. Ik ga vanmiddag nog even op Ouddorp kijken! Wie zegt er Arrr
|
|
|
|
Ed.
|
Ik ben bezig met mijn scriptie wat ik wil afronden dus ik ga niet Beter nu dan met 20 graden buiten! Ik ga vast pakken, tot zoo
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Waait het dan?
Maarre, wie heeft dat Vodafone gebouw in de fik gestoken? Al heel de ochtend geen netwerk op m'n eifoon en de helft van het KNMI meetnet ligt er blijkbaar ook uit.
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Gaat er deze namiddag nog iemand kite bij ouddorp. Ik ben er rond 2 uur normaal gezien.
|
|
|
Ed.
|
Gaat er deze namiddag nog iemand kite bij ouddorp. Ik ben er rond 2 uur normaal gezien.
Ik ook wel als de wind meewerkt!
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Eerst mag t zonnetje wel eens doorbreken, is nu maar verrekte koud buiten.
|
|
|
sanderw
Gast
|
zo, maandag ff naar rock of bd!!!
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Met ZW? Ik denk dat ik eens op Playa ga rommelen. Rock word zo chop met ZW. toch?
|
|
|
wibi
Gast
|
Ik denk ook Playa maandagmorgen nog even checken
|
|
|
2ndlife
|
Mannen, Zit te denken om te vertrekken maar kan er iemand mij een life update geven. Hier (eindhoven) hangen de vlaggen maar een beetje pips te kijken. Hoe is dat op Oostvoorne of Vrouwenpolder???
Thanks
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Met een beetje mazzel is er vanmiddag vaarbare wind. Rond 14.00 erg hoog water. Volgens mij stroomt het bij Ouddorp (kleine parkeerplaats) dan vol. Zie ik dit goed? Zijn er meer gegadigden vanaf 13.00 ongeveer? Ik zoek iig een spot met ondiep water, maar de dam zal wel overgenomen zijn door onze sympathieke oosterburen.
|
|
|
|
2ndlife
|
@hard2handle, Is dat een beetje constante of is het vlagerig. Moet namelijk 1.5 uur rijden dus wil eigenlijk wel wat zekerheid voor zover die bestaat in ons landje.
Ga je dan naar vrouwenpolder of waar ga je???
|
|
|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
Nu 10,4m/s op de hoek, denk dat ik strax effe ga kijken als het zo blijft..
waar ga je dan hoek of brouwer
|
|
|
Hard2Handle
|
@hard2handle, Is dat een beetje constante of is het vlagerig. Moet namelijk 1.5 uur rijden dus wil eigenlijk wel wat zekerheid voor zover die bestaat in ons landje.
Constant is de wind bijna nooit in NL, het blijft altijd een gok. Ga denk zo even kijken bij de zm.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Constant is de wind bijna nooit in NL, het blijft altijd een gok. Ga denk zo even kijken bij de zm. Mss tot zo, rond de middag ff buurten denk ik!!
|
|
|
Hard2Handle
|
Constant is de wind bijna nooit in NL, het blijft altijd een gok. Ga denk zo even kijken bij de zm. Mss tot zo, rond de middag ff buurten denk ik!!
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Gaat er iemand nog rond een uur of 17:00 naar zandmotert of playa?... Ik mot eerst ff een uitwedstrijd spelen in schiebroek.
|
|
|
Sierrra November
|
Ik ben rond 3 uur op de Zandmotor in de poel. Ben benieuwt wat de wind gaat doen.
|
|
|