Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Gelukkig dan alleen de pakking van de uitlaat lek. Dat is bij de gemiddelde auto inderdaad een erg vervelende klus. Wat een baggerweer vandaag, leek net wel nacht. Regenval was niet normaal op de snelweg. Komende dagen zitten er een paar bij met wind!!! Hopelijk kan ik een gaatje vinden in mijn overvolle agenda
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Dat gaatje heb ik alvast gevonden, Donderdag/Vrijdag/Zaterdag/Zondag zit ik er klaar voor. Laat het nu maar blijven waaien.
|
|
|
geloof68
|
Ik hoorde dat ze jou weer eens wilde inplannen voor storingsdienst vanaf donderdag met de opmerking dat je sneller moet terugbellen. Je kiteplannen vallen dan toch in duigen en dat is jammer zeg!
|
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Dat gaatje heb ik alvast gevonden, Donderdag/Vrijdag/Zaterdag/Zondag zit ik er klaar voor. Laat het nu maar blijven waaien. Jij mist ook geen dag hè?! Vandaag even een uurtje op Rockanje geweest. Was een aan/uit windje maar wel ff de Trax in de chop kunnen testen.
|
|
|
|
|
|
|
KiterHans
|
Mooi ben ook van de party rond 11:00 uur....
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Dacht al....ik heb zowaar iets voor m'n werk...op m'n vrije dag! Dus hoop er rond 3 uur te zijn.....
Baal alleen van hoog water...en met zuid is Playa ook niet alles...
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Gelukkig dan alleen de pakking van de uitlaat lek. Dat is bij de gemiddelde auto inderdaad een erg vervelende klus.
Vervelende klus inderdaad, vervelendste is nog wel dat ik hem op zijn vroegst donderdag pas weer terug heb. Dat worden spannende tijden met die komende overdaad aan wind. Iemand niet toevallig een plekje vrij?
|
|
|
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
|
Nog wel veel minder wind dan voorspeld....
Tja, dat is helaas niets nieuws. De skim gaat mee het strand op dus dat gaat wel goed komen. Edit: spullen in de wagen gooien en rijden. Zonnetje lijkt ook al door te komen
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
De wind voor morgen is helaas weer flink aan het afnemen. Hoop dat ik toch kan varen.
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
|
Vlagerige en afnemende wind op Playa. Had beter m'n 11 kunnen pakken ipv de 9 maar ach, we hebben weer ff lekker kunnen spelen op het water met een zonnetje erbij.
|
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Heb vandaag toch een aantal keer een flinke druk op de stok gehad met de 8. Was heel apart. zo waaide het een uurtje bakken hard, dan was het weer schrapen, dan weer hard. Maar wel een top dagje.
|
|
|
|
|
|
|