berttt
|
En hoe de grafiek op en neer gaat, dikke buien dus Morgen ziet er prima uit! buien vallen wel mee. heel de namiddag op vrouwepolder goed weer zelfs zon tegen 5 uur begon het iets te regenen
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Wij konden alleen vanmorgen meepakken van 10.30 tot 12.30. Zonnetje, ruim voldoende wind voor de 8.5. Mazzel gehad. ( ok, wel een bui tijdens het opruimen). Morgen weer: vanaf 15.00 tot sluit op de Dam met familie.
|
|
|
Spoon
|
Holy shit! De dam is weg!! wel een paar gasten aan het knallen.. respect hoor.. ik duik met een kop thee en een aflevering van game of thrones wel achter mn tv
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
lekker poeltje ja met 32-39 knoopjes. Jammer van de vele regen anders was het echt epic geweest.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Op HvH dus echt harder geweest! Wat een wind en wat een regen! Hopelijk snel een dergelijke zuidwester met 30-40kn!
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
aan de tabel op rws te zien klopt dat helemaal Michiel. 23/24 m/s daar zelfs in de stoten.
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Hij was lekker op sluf tot 18:30... Toen was het gewoon vies met de regen die gewoon hard neer kwam met de daarbij behorende vlagen.... Maar heb zeker lekker gevlogen! Zag een zo'n microkiter aan een EVO 4m hangen. Zag er goed uit.
|
|
|
geloof68
|
Prima condities op de dam vanavond, genoeg wind voor de 7m. Alles is wel nat geworden, maar zeker geen spijt van 2 uurtjes varen.
|
|
|
canaKiter
Geen avatar
|
Had a great session at Hoek Van Holland this afternoon . 3 of us out there . I was loaned a TT while here , a surfboard would have topped the day though ! Regardless what a treat . 7M sesh and when we came in our kites were pushed flat by the wind . I had a long walk from the parking lot to the beach which wasn't a worry going to the beach but going back to the car was harder . My legs were tired but the smile on my face is still here ! Those waves are a blast . Where next I wonder Jack Zwanenburg .
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
ochtendsessie met hoog, 7 uur present, homespot, gunstige stroming
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
ochtendsessie met hoog, 7 uur present, homespot, gunstige stroming
Hij wel! Lekker hoor mazzelaar! Waarom heb ik nu geen last van de crisis?
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
was wel lastig met de stroming, wel leuk tussen 25 shortboarders in mn eentje te kiten vanochtend. vanavond nog ff de noise pro tegen paar dikke muren gezet, jammer dat het alleen in de buien in het begin te veel waaide zodat ik niet echt iets kon en het even omwennig voelde, daarna ging stukke beter.
|
|
|
|
Yoram
|
Zo hij was weer lekker hoor vanavond, spiegeltje glad tussen de waves. En wat voor waves stonden er tussen
|
|
|
|
ErikFanatic
|
Pffff... Scheveningen was werkelijk episch... en idd wat een vrachtwagens van golven kwamen er iedere keer weer aanrollen. Even getwijfeld er af te gaan tijdens het naderen van die flinke bui gepaard met fikse windstoten. Maar zo blij dat ik ben blijven gaan , er zat geen onweer tussen anders had het geen afweging geweest. Voor mij de vetste sessie tot nu toe en dan moet de herfst nog echt beginnen, kom maar doorrrrrrr
|
|
|
|
PieterK
Logs: 0 | 241 uur
|
Zo, de golf in die eerste pica ziet er echt epic uit Barry!
Vorige week had ik m'n eerste sessie op Kijkduin in de golven en vond ik het al flink.
|
|
|
|
ErikFanatic
|
Vooral de laatste,en nog strapless ook! Respect
|
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Golven @ vrouwenpolder waren ook echt dik, tussen de golven een spiegeltje & met wind uit NNW waren het goede kickers. Af en toe klein beetje zon erbij...ja...tot nu toe de beste sessie van het jaar & wellicht twee jaar
|
|
|
flupje
|
Weersverwachtingen zien er lekker uit. Zondagmiddag begint het al een beetje maar voor volgende week ziet er goed uit. Vroeg beginnen en maar gelijk door vanuit het werk
|
|
|