|
Gewoon Toon
Logs: 0 | 330 uur
|
Het beste moment was toen de poel vol liep mooi vlak water met knoopie of 26 ! Alleen jammer van dat die 2 Duisers met die knal gele/zwarte Nassie kite's en gogo auf der helm ! Die ene was U boten ant soeggen ging steeds onderwater na loopie loopie ! Der Ronnie heist er .
|
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
heeej is het nou morgen verplicht rock met die zuidenwind?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik denk het wel ja.
|
|
|
Yoram
|
Hoezo...? Heerlijk spelen in een poel die niet volloopt op de Sluf heeft toch ook zo z'n charmes
|
|
|
pallo
|
ik wil playa gaan eigenlijk
|
|
|
|
Menno de Vries
|
Ik wilde morgen naar oostvoorne of is rockanje beter?? Groetjes
Morgenochtend kijken wat de richting is. Is de richting meer zuid dan zuid west is Rockanje beter. Bij Zuid West is Oostvoorne goed te doen.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Zo naar de Slufter, kijken hoe vaak ik op mijn plaat kan gaan. Opnieuw leren kiten met een hydrofoil denk ik.
|
|
|
Naishie
|
Het is nog niet veel
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Zo naar de Slufter, kijken hoe vaak ik op mijn plaat kan gaan. Opnieuw leren kiten met een hydrofoil denk ik. waar heb je hem opgesleuteld dan?
|
|
|
Redbeard
Geen avatar
|
De voorspellingen waren zo mooi maar nu zijn ze iets ingekakt naar 19kpn en de 10-minuten waarnemingen op weer.nl verder op zee zijn helemaal teleurstellend... Hoop dat het nog iets aantrekt! Vorige week was het namelijk heerlijk, maar heb al vaker gehad dat windfinder te optimistisch is op de Slufter.. Twijfel twijfel, wel gaan niet gaan.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Zo naar de Slufter, kijken hoe vaak ik op mijn plaat kan gaan. Opnieuw leren kiten met een hydrofoil denk ik. waar heb je hem opgesleuteld dan? Op mijn oude zelfbouw twintip.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
kan iemand de wind even een knoopje opschroeven?
|
|
|
geloof68
|
@Marc: begint 't al iets te worden? Ik ben van plan om later op de middag te gaan.
|
|
|
|
geloof68
|
denk er rond 15.45 uur te zijn. ga nu inpakken en beslis daarna definitief of ik ga rijden.
|
|
|
|
|
ronny
|
het wat tering druk niet normaal
|
|
|
|
JokerB
Geen avatar
Logs: 0 | 56 uur
|
Super sessie gehad op oostvoorne lekker weer kunnen oefenen, vond het helemaal niet koud met het zonnetje zelfs me bek verbrand
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
het was gezellig druk lekker met z'n allen in t poeltje, maar daarbuiten vond ik t ook prima ;-)
|
|
|