Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
wie heeft er vanavond tussen 5 en 6 nog plek voor een persoon, autostrand of rockanje.
mvg michael
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
achter de buien komt het koufront met wind? Ik hoop dat het eind van de middag wat wordt!
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
achter de buien komt het koufront met wind? Ik hoop dat het eind van de middag wat wordt!
Vergeet het maar dude! De wind kakt nu al in...
|
|
|
Lauw
Administrator
|
wind gaat weer aan dude.. nog even geduld.. Zuidelijk Nederland heeft al 10ms (of zijn het de buien?).
|
|
|
feddomw
Gast
|
Weet iemand of er in Wassenaar altijd kiters aanwezig zijn? Dan ben ik erna wat eerder thuis omdat ik in Alphen woon. Volgens mij waait het Noordelijker ook wat harder.
Surfclubwassenaar heeft een forum. Daarop kan je lezen of er mensen heen gaan. Ook zijn er cams bij de Golfslag of anders de Gouden Bal. EDIT: je mag er eigenlijk niet varen als je er niet lid bent en de gemeente zou strenger gaan controleren. Ik geef het je even mee....
|
|
|
Hard2Handle
|
Voorspellingen zijn veranderd of ik heb niet goed gekeken, maar idd zou de wind weer aan moeten gaan en aan moeten blijven voor een after work sessie .
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Ik heb er twee keer gevaren tot nu toe en nog nooit iets van een surfclub gezien. Zal wel komen omdat dat in de winter was Bedankt voor de tip iig ik zal eens kijken. Na het werk ga ik naar Rockanje. Ik gok dat je niet zoveel last heb van de chop bij aanlandige wind en opkomend getijde.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
heel apart, brouwersdam en lager staat dikke wind 6, HvH en hoger staat een magere 5.. terwijl het omgekeerde was voorspeld. Of moeten we nog even geduld hebben?
|
|
|
Hard2Handle
|
Na het werk ga ik naar Rockanje. Ik gok dat je niet zoveel last heb van de chop bij aanlandige wind en opkomend getijde.
Rockanje is één grote klotsbak met opkomend tij een aanlandige wind.
|
|
|
Dennuzzz
|
Woow het is wel flink vlagerig zeg schommelt als een gek tussen 9 en 12 m/s
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik heb er twee keer gevaren tot nu toe en nog nooit iets van een surfclub gezien. Zal wel komen omdat dat in de winter was Bedankt voor de tip iig ik zal eens kijken. Na het werk ga ik naar Rockanje. Ik gok dat je niet zoveel last heb van de chop bij aanlandige wind en opkomend getijde. Laat me raden, je hebt er zeker ook nog nooit een strandtent gezien?
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ZOOOO wat een turbo sessie, super mooie golven (alleen naar het einde toe wat dicht op elkaar), super dikke wind en zon. Een van de betere sessies.
Lijkt erop dat Christiaan Brouwer ook onze spot heeft leren kennen en ook nog een dude met Prolimit kites.. Zal wel custom made zijn ofzo..
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Lekker idd, even een rondje slufter bay gedaan met Evan, we konden zo'n beetje over de hoofden van de zeehonden lopen onderweg. John, ik zag je in de verte net het water af gaan, en toen ik al halverwege opgekruisd was zag ik je met je 8m verschijnen. Dus bij deze gegroet dan maar.
De sluf ligt er bij zoals in de avatar van Jochem, maar dan vele kilometers lang. de poelen zijn allemaal aan de wandel gegaan maar damn dit wordt een wereldspot!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Hang s niet zo aan de gote klok dat wij.... ehm wacht. We ben de hele tijd binnen de gele boeien gebleven, dan is er niks aan de hand, toch?
|
|
|
El Banditos
|
Lekker idd, even een rondje slufter bay gedaan met Evan, we konden zo'n beetje over de hoofden van de zeehonden lopen onderweg. John, ik zag je in de verte net het water af gaan, en toen ik al halverwege opgekruisd was zag ik je met je 8m verschijnen. Dus bij deze gegroet dan maar.
De sluf ligt er bij zoals in de avatar van Jochem, maar dan vele kilometers lang. de poelen zijn allemaal aan de wandel gegaan maar damn dit wordt een wereldspot!
Wanneer is de verwachting dat de sluf weer open is??
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Hang s niet zo aan de gote klok dat wij.... ehm wacht. We ben de hele tijd binnen de gele boeien gebleven, dan is er niks aan de hand, toch?
Ja man wat doe je nou weer angstig! Kijk als we nou bij die zandbank waren geweest, dat mag dus niet! Wouter, was jij nou aan het mono-skieën en knieboarden en zo? dat zag er vreemd uit! Wel vet.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Jahaah het was weer lekker vandaag zeg! @John mooie loopies man! Jammer dat mn vin moest breken halverwege de sessie, gelukkig kon ik nog even wouter zn boardje lenen! waarvoor hulde
Wat een topdag!
|
|
|
Ondabeach
|
Ja was weer top en gezellig.. dat roze skimboard is ook een mooi hebbe dingetje
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Na een wat flauw begin ging de knop idd goed om en een heerlijk gepowerde sessie met de 9 gehad!! Ik heb nog naar je gezwaaid Rudo maar reageren ho maar....
@Ed Het begint een beetje te komen nu looptechnisch of had je het nu over de laatste 2 landingen pffff.
Ik zeg op naar de vrijdag en zaterdag .......
@Ron CadZAND??? Ik dacht dat jij na Dakhla geen zand meer kon zien?? En mochten we niet mee deze keer??
|
|
|
CCaptain
|
@ John Mooie loopies man! @ Ron Cadzand.... dat spul doe je toch in de kattenbak? @Jesse Sick dude!
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Waar is nou de wind voor vandaag en morgen gebleven? Op windfinder zijn de voorspellingen opeens een stuk minder goed
|
|
|
Lauw
Administrator
|
vandaag zou niet al te veel zijn, maar morgen zou het wel weer moeten gaan waaien. Volgens Tobias van surfabc.nl na 14:00 als het trog voorbij is komen zetten, ben benieuwd of het weer een avondsessie wordt...
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ik hoop dat Tobias gelijk krijgt. Wil wel weer even het water op. Is alweer veel te lang geleden
|
|
|