|
|
wibi
Gast
|
Morgen playa of rock rond 12.00 uur
|
|
|
|
|
|
|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
zijn er al mensen op de mmasvlakte 2 geweest, ?
is er iemand die via google maps, printscreen kan aangeven waar de spot is voor kijkduin, maasvlakte 2, en die poel die zo hot is op dit moment.
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Voor maasvlakte 2 bka. DE SLUFTER... naar rockanje 2de slag rijden, auto parkeren strand op lopen, kite oppompen. 5km ri NNW varen met wZw wind minimaal 20kts.... have fun! Btw... Spot is voor gevorderden only!!!
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
hmm was lekker op de zandmotor!! alleen jammer van m'n board loop je van strand af zie je dat ie gescheurd is. naja mag wel voor de leeftijd
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
von hem maar matigjes vandaag. Of ik was moe van gister, of het was gewoon niet heel erg veel. Was zelfs met de 9m aan het varen, soms dikke power, soms niet veel. Bij de punt was het wel weer super mooi :-)
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
NIet helemaal fris en fruitig na mijn badkamersessie van vrijdagnacht maar toch even lekker kunnen varen van 9.30 tot 13 op de motor........
Maar idd wel lekker vlagerig en het begon ook aardig druk te worden na 13u een hele invasie uit Noord Holland..........
|
|
|
Lauw
Administrator
|
Hijo, zaten jullie in de pool? Viel me 's ochtends op dat niemand of zee was en al behoorlijk druk in de pool :-)
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
laten we hopen dat die mv2 niet zon trieste massaal uittocht oplevert als die kl@&te zandmoter zijn er al mensen op de mmasvlakte 2 geweest, ?
is er iemand die via google maps, printscreen kan aangeven waar de spot is voor kijkduin, maasvlakte 2, en die poel die zo hot is op dit moment.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ja Lauw, dat waren wij denk ik. te weinig power voor in de golven met een 8. het was het soms wel en soms weer niet. Wel lekker geloopt in de vlagen. waar vloog jij nou mee? Brandstof oranje /zwart?
|
|
|
Lauw
Administrator
|
brandstof rood/zwart, maar kan ook een beetje oranje overkomen ja ;-) ik zag je nog ff varen, zag er inderdaad uit dat jij ook niet heel veel power had. Soms in de vlagen kon je even hoog springen of even een loop inzetten (alhoewel in dat veel liever met mijn 7m of 6m doe ;-))
|
|
|
Yoram
|
Zow vond het voor eerst dit jaar koud, maar was druk @de motort zeg...
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
hmm was lekker op de zandmotor!! alleen jammer van m'n board loop je van strand af zie je dat ie gescheurd is. naja mag wel voor de leeftijd Dus hij in nu overleden? Maar dat is nog steeds geen schande. Volgende week maar weer eens op de ZM kijken.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Wat een gezellig dagje vandaag , een hoop bekende gezichten gezien.... Had de hele sessie genoeg power voor mijn 7m, af toe ff lekker uithaaken en loopen enzo. @Lauwers ik heb je weer niet gezien dude, waar hang jij uit op die motor man?
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
NIet helemaal fris en fruitig na mijn badkamersessie van vrijdagnacht maar toch even lekker kunnen varen van 9.30 tot 13 op de motor........
Maar idd wel lekker vlagerig en het begon ook aardig druk te worden na 13u een hele invasie uit Noord Holland..........
Wij waren er maar met een man of 6, maar wel een lekkere spot hoor... bedankt voor de gastvrijheid mannen. De golven zijn wel heel mooi daar op 't zeetje zeg...
|
|
|
Lauw
Administrator
|
Wat een gezellig dagje vandaag , een hoop bekende gezichten gezien.... Had de hele sessie genoeg power voor mijn 7m, af toe ff lekker uithaaken en loopen enzo. @Lauwers ik heb je weer niet gezien dude, waar hang jij uit op die motor man? ja dude, weer niet gezien. Waar waren jullie? En is..euhh hoe heet hij ook al weer.. owjah Michiel, is hij nog geweest? :-)
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Hijo, zaten jullie in de pool? Viel me 's ochtends op dat niemand of zee was en al behoorlijk druk in de pool :-)
Ik heb vnl achterin de poel gezeten en ben een beetje aanhet loopen geweest fysiek zat er ff niet meer in....... H2H wel gezien die rommelde ook achterin maar die zat volgens mij in een soort van camerageile fase, verbaasd me dan ook niet dat hij jou nooit spot!! Morgen tegen de middag weer ff bij die zandbrommert kijken!
|
|
|