Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ik hoop dat woensdag een dagje opschuift. Is de enige dag dat ik na t werkmniet kan. Het is alweer veel te lang geweden dat ik lekker op t water ben geweest
|
|
|
WvanKooij
|
ik aim op woensdag ben vrij, kan niet wachten!
|
|
|
Dennis.
Logs: 0 | 90 uur
|
Woensdag blijft er inderdaad goed uitzien!
En het weekend begint ook steeds mooier te kleuren!! Zaterdagmiddag heerlijk knalwindje en zondag een mooie 20knopen!! Nu maar duimen dat het zo blijft...
|
|
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Zoo dat zou ff lekker zijn zeg komend weekend!! Maar eerst morgen na t werk ff koek-en-loeren op sluf denk.
|
|
|
DeStudent
Geen avatar
|
Morgen lekker dagje int vooruitzicht Iemand die vanuit Rdam een plekje overheeft naar Sluf? Anders wordt t dagje Rockanje of Scheef.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
morgen testdag oostvoornse meer van Eurofun? Wil best even wat testen, maar waarom oostvoornse meer met ZW?
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Morgen lekker dagje int vooruitzicht Iemand die vanuit Rdam een plekje overheeft naar Sluf? Anders wordt t dagje Rockanje of Scheef. Zie PM Morgen naar de Slufter, vanaf 1400 testdag van Eurofun, kan ik mooi een paar boardjes testen @Lauw, testdag is op de Slufter
|
|
|
DeStudent
Geen avatar
|
Testdag klinkt goed! Even skim & golfsurf boardjes testen.
Je hebt PM terug Ronald, ik heb morgen geen enkele haast (zowel heen als terug niet).
|
|
|
Iw@n
|
is de testdag op het slufter?? in de mail staat nl oostvoornse meer nl
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Ja, zie het ook in de mail. Maar had ze een uurtje geleden nog aan de lijn en toen werd er verteld dat het op Slufter zou zijn.
|
|
|
|
DeStudent
Geen avatar
|
Langsrijden, ophalen en ID achterlaten maar dan blijf je heen en weer rijden. Onhandig voor een kite-dag.
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Beetje vreemd, een testdag op Oostvoornse meer, zeker fijn als je beginner bent die serieus verder wilt met kiten en een nieuwe kite wilt testen.
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Voor degene die morgen gaan veel plezier. Helaas kan ik zelf niet maar al mijn hoop is op het weekend gevestigd. Waarom heeft eurofun trouwens geen test dagen bij de playa. Op die manier bereiken ze ook een hoop beginnende kiters.
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Bij Eurofun kun je toch altijd wat testen? Heb al 2 verschillende mensen op verschillende dagen bij toeval gesproken (landen van kite o.i.d.) die een Naish Moneyshot van Eurofun aan het testen waren (en het helemaal niks vonden btw)
|
|
|
|
|
|
Pronk
Geen avatar
|
Net aan genoeg wind voor de 12...ik ben vanaf 18:00 @ playa.
|
|
|
El Banditos
|
Oe was toch wel wel een lekker dagje op autostrand. Ging net lekker met de 11, en knokken voor een plekje met laag water en lessen. Maar zonnetje erbij, mogen we niet klagen.
|
|
|
WvanKooij
|
Ik heb je niet gezien, het was ook wel behoorlijk druk.
Ik heb het zelf een half uur volgehouden, toen verdraaide ik mijn been. Ben toen maar naar de kant gestrompeld. Beetje balen... hopelijk snel weer een goede dag.
|
|
|