|
HuibN
|
Iedereen genoten van zijn Kerstborrel? Ondanks dat het vanmiddag super was, was het totaal niet druk bij de Slufter
|
|
|
geloof68
|
Ondanks dat het vanmiddag super was, was het totaal niet druk bij de Slufter Mooi toch! Ik hoop dat morgen bijna iedereen thuisblijft, om de kerstboom te halen.
|
|
|
|
|
|
Egbert1985
Geen avatar
|
ben benieuwd of het je lukt met de 7, actuele meting:
36,6 tot 43,5 knopen
mij iets teveel van het goede ^^
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
ben benieuwd of het je lukt met de 7, actuele meting:
36,6 tot 43,5 knopen
mij iets teveel van het goede ^^
met de 8 gevaren tot dat overwerpowered was! Heerlijk was het vanochtend!
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
Nou en of het gelukt is met de 7 geweldig gevlogen en geloopt, deze sessie staat in de top 3 morgen weerrrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Was idd top! Water kwam behoorlijk hoog met als gevolg een mooie poel op playa om in te spelen. Mooi daggie, aardig gesloopt nu...
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Gewoon ron,
Je vloog weer lekker. Hij was op gegeven moment erg hard. Pff misch morgen de herhaling
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Was erg lekker rustig vandaag ook, heerlijk. En zon erbij! Maandag maar weer eens kijken
|
|
|
geloof68
|
Goed te doen met de drukte idd Markus;)!
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Wie weet wie de fotograaf was die op slufter stond met z'n canon 60D en Tamron 70-300mm lens?
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zandmotor was echt belachelijk vlagerig met windgaten, ben wel wat gewend maar je viel soms gewoon uit de lucht wat een k u tdag
|
|
|
ronny
|
het komt
|
|
|
Egbert1985
Geen avatar
|
gaat nog iemand naar oostvoorne toevallig? om 14:00 superhoog water
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Zandmotor was echt belachelijk vlagerig met windgaten, ben wel wat gewend maar je viel soms gewoon uit de lucht wat een k u tdag Ik vond het juist meevallen. Donderdag was veel erger.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Hmm...het is nu nog niet echt veel....en straks is het hoog water.....dat is op de Slufter eigenlijk gewoon 3x niks....
|
|
|
|