Yannick
|
ik denk dat die wel goed gaat komen! is een gevoel! kan het niet uitleggen!
|
|
|
Peterkiter
|
Ik denk het wel. Diverse sites geven windkracht 4/5 aan. Of rond de 16 knopen. Dus ik ben waarschijnlijk op Autoplaya
|
|
|
KiteDemon
|
De voorspellingen zien er goed uit voor morgen ZW tot W en aan de kust toenemend tot 5 bft. Aan de kust de meeste zon en de buien vallen landinwaards. Ik ben morgen rond 10:30 op de slufter te vinden
|
|
|
Claudia
|
Ja man morgen MOET het gewoon goed zijn, moet echt ff het water op.....pffff..of chocola
|
|
|
drifter
|
Ben ook wel overtuigd dat er lekker windje staat.
|
|
|
KiteDemon
|
Ja man morgen MOET het gewoon goed zijn, moet echt ff het water op.....pffff..of chocola
Hmmmm...chocola lijkt mij nou niet bepaald een alternatief voor een vette sessie. Ga toch maar voor de 16 knopen Clau, chocola is niet goed voor je (bestaat voor 70% uit vet)
|
|
|
Moza
|
ik denk dat het morgen ook leuk wordt...lekker met mn 14 raaafje spelen! Good to be back!
|
|
|
Freija
Gast
|
Hmmmm...chocola lijkt mij nou niet bepaald een alternatief voor een vette sessie. Ga toch maar voor de 16 knopen Clau, chocola is niet goed voor je (bestaat voor 70% uit vet) Nou ja.................... Chocola is echt wel goed voor je! Zolang je het maar niet overdrijft... Clau...hoop toch maar voor je dat er wind is, want da's toch lekkerder dan chocola...
|
|
|
skyrider 138
Gast
|
weet niet waar jullie het vandaan halen.. wat voospellen ze dan ??? alles spreekt elkaar beetje tegen...
|
|
|
Wolk
Geen avatar
|
Morgen is er wind en regen trekt er langs, 'k heb goede hoop
|
|
|
Yannick
|
morgen moet ik boeken inleveren! Om 13;00!! WIE VERZINT DAT?!?! MIDDEN OP DE DAG? naja, precies 13;00 uur sta ik daar! om gelijk door te gaan naar het water! volgens mij gaat het wel lukken!
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
mmmh, moet de hele dag werken! 's avonds maar ff proberen? waar ga je hakken fer?
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Iedereen lekker veel chocola eten want dan kan ik volgend jaar weer een nieuwe setje kites gaan halen (hangloose_kitesmiley) (ohoh_kitesmiley)en dan vooral chocola van Baronie/De Heer of eigen merken bij de supermarkt
|
|
|
KiteDemon
|
mmmh, moet de hele dag werken! 's avonds maar ff proberen? waar ga je hakken fer?
Tha Slufter.
|
|
|
Flakkee-John
|
Iedereen lekker veel chocola eten want dan kan ik volgend jaar weer een nieuwe setje kites gaan halen (hangloose_kitesmiley) (ohoh_kitesmiley)en dan vooral chocola van Baronie/De Heer of eigen merken bij de supermarkt Dan is het wel eens handig om eerst eens wat testreepjes mee te geven.
|
|
|
Claudia
|
Haha ja testreepjes! Alhoewel, ik denk niet dat er ook maar 1 merk is dat Milka of Ferero overtreft!! Maar goed, als ik mag kiezen kies ik natuurlijk wel voor wind! Dus ook al geven ze maar 9 knopen aan, aan de kust...ik ga toch even kijken. Duimen
|
|
|
KiteDemon
|
Het komt helemaal goed vandaag aan de kust!! De windmeter staat nu al op 6 m/s en zal alleen maar meer worden ......zeebanket is eigenlijk wel errug lekker....meestal gaat zo'n doosje in een keer op....
|
|
|
|
Yannick
|
en hier staat mist
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
ik denk dat het morgen ook leuk wordt...lekker met mn 14 raaafje spelen! Good to be back!
Raafje? ben je overgestapt?
|
|
|
Rutger II
|
Iedereeeen stapt over Leander, X4 is zooooo oldschool
|
|
|
|
Jurrien