Snowkiten in Gerlos

Fly like hell

Logs: 0 | 33 uur
Januari 06, 2006, 06:02:13
edit2Rapporteer  
Ik ga over twee weken naar Gerlos om te snowboarden. Weet iemand of je daar kan snowkiten? Zou jammer zijn als ik al mijn spullen mee sjouw en het in de tas moet laten zitten.
Merc
Gast
Antwoord #1 Januari 06, 2006, 06:10:11
edit2Rapporteer  
Ik snap zowie so niet waarom je extra spul mee wilt sjouwen.
Alsof die pas niet duur genoeg is.
Ga toch lekker genieten van het boarden zonder kite.
En vergeet vooral die Apres-ski niet!!!
Fly like hell

Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #2 Januari 06, 2006, 06:23:16
edit2Rapporteer  
Ja ja, daar vroeg ik toch niet om. Natuurlijk ga ik er heen om te boarden ... en dat is dit geval voor mij gratis en die pas dus ook. Dus als ik daar toch ben wil ik ook een kite oplaten. Kan dat?
~Dirk~

Antwoord #3 Januari 06, 2006, 06:35:06
edit2Rapporteer  
Ben er jaren niet meer geweest dus voor wat het waard is nee, ik kan me geen plaatsen herinneren waar dat mogelijk is. Maar er is hier vast wel iemand met recentere info.
Het stuwmeer is iig geen optie door de onbetrouwbaarheid van het ijs
Merc
Gast
Antwoord #4 Januari 09, 2006, 03:00:07
edit2Rapporteer  
Ik weet alleen dat het in Tsjechie en in Zell am See veel gedaan wordt.
Mitchel_12000

Antwoord #5 Januari 09, 2006, 03:23:39
edit2Rapporteer  
de standaard wintersport plaatsen liggen vaak in een dal waar het niet vaak waait en als het waait is het flink vlagerig (naar mijn ervaring). Ik denk dat je dan beter een keer naar een gebied kan gaan waar het windzeker is een geschikt meer of veld.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.