Ik kon zaterdag niet, en zondag wilde ik echt gaan beulen. Maar ik zag op de radar al flinke buien hangen, en bij mij door de beurt gierde de wind ook af en toe vlak voor een bui, flinke windstoten. Toch maar vanaf gezien. Na een flink ongeluk te hebben gezien op Oostvoorne vorig jaar kies ik er met zulk weer voor om maar sjacherijnig thuis te gaan zitten. Van de week de schade maar weer inhalen!
Sterkte aan diegene die in de problemen is gekomen!
Sjeeses....dit is één van de verstandigste posts die ik in tijden hier gelezen heb
Voorkomen is altijd beter dan genezen. Jij gebruikt je koppie tenminste en overschat je eigen kunnen niet.
Vlagerige omstandigheden veroorzaken de meeste ongelukken en in combinatie met een tricky spot is dat vragen om moeilijkheden. Maar wil je toch het water op, probeer dan zoveel mogelijk uit te sluiten en zorg dat je een veilige spot zonder obstakels uitkiest, voor het geval dat je toch verrast wordt. Dit vergroot in ieder geval weer je veiligheidsmarge. En bij twijfel gewoon niet je kite oppompen of lekker thuis blijven.
Ik begrijp uit de meeste post dat de Grevelingen helemaal geen veilige spot is.