Gemakkelijke truckjes?

matman

Berichten: 95
Antwoord #25 Augustus 12, 2005, 08:13:49
edit2Rapporteer  
Geweldig, als ik eenvoudig trixx ga oefenen heb ik wel wat meer tijd nodig dan ik nu aan kiten kan besteden. Part-time baantje zoeken? De eerste trick die ik deed was een kiteloop met een 360 (en een hoge golf en veel spetters! en mijn board bleef staan.) OK het was niet de bedoeling, want de bedoeling was een normale waterstart  loser. Nu ben ik bezig om een board-grab te maken, maar ja. Soooo much to learn, soooooo little time. (But lovin' it all the way). Dus bedankt voor de beschrijvingen, en nu ga ik de volgde keer ook wat backroll 360 whatever proberen. Lijkt me wel cool. 
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #26 Augustus 12, 2005, 08:36:03
edit2Rapporteer  
PFFFFFFFFFFFFFFFF Fer. Volgens mij was jij de gene die last van z'n lensen had, misschien heb je het wel verkeerd gezien? Misschien kun je ook wat tips geven aan de medekiters ipv zitten zeiken!

Altijd weer grappig hoe jij je op stang laat jagen, en reageert met loze opmerkingen Bob. Voor een volwassen kerel valt dat toch wel tegen....en daarbij ook elke keer weer lekker off topic zwaait.
Als je misschien gehele topics leest begrijp je ook dat dit niks met zeiken te maken heeft
Verder meen ik mij te herinneren dat jij anderen hebt bekritiseerd vanwege het gebrek aan ervaring en het geven van advies of tips. Dus misschien dat jij zelf beter het één en ander voor kan komen doen i.p.v er over lullen......Je gedraagt je weer als een lekker puberaal meelopertje Bob.
Ik heb jou ook al eerder een paar vragen gesteld waar je gewoon geen antwoord op geeft maar het af doet als gezeik. Tenslotte is dit ook een discussie forum, en als je een discussie niet aan kan, dan hoef je niet reageren....altijd beter dan er een onvolwassen loze opmerking uit te perzen omdat je niks beter te melden hebt. Het is een beetje jammer dat dat jij je objectiviteit verliest bij een beetje tegengas
Voor de rest no hard feelings, en als jij als medekiter behoefte hebt aan tips, dan kan je dat ook gewoon op het strand vragen...... (grinnik_kitesmiley)
jeroen90
Gast
Antwoord #27 Augustus 12, 2005, 12:36:29
edit2Rapporteer  
een backroll 360 is toch gewoon goed als hij geland is zeik niet zo of hij nou wel zijn kite gebruikt of niet boeiend het gaat erom of het een truckje is wat makkelijk te leren is dat vraagd hij
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #28 Augustus 12, 2005, 15:30:37
edit2Rapporteer  
Punt is dat je in eerste instantie fun hebt. En dat heb je als je tricks gaat leren oefenen. En als je de trick kan landen, hoe sloppy ook uitgevoerd, ben je een gelukkig mens.  (hangloose_kitesmiley) Helaas lijkt het erop dat sommige zich alleen maar blind staren op de pro's en waarschijnlijk bang zijn dat ze "er niet bij horen" als ze geen bepaald niveau hebben, dus dit op een andere manier proberen te compenseren.
Kiten is altijd fun, op welk niveau dan ook!!!
Dus maak die 360/frontroll/loop/flip of whatever....als je hem éénmaal rond hebt, en geland, dan heb je het goed gedaan!
Jurrien

Berichten: 2149
Antwoord #29 Augustus 12, 2005, 15:54:28
edit2Rapporteer  
grabs zijn het makkelijkste lijkt me
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.