aa-p n-oo-t kiten
|
Misschien is het ook handig om te vermelden hoe zwaar je bent en met welk board je vaart.
Stel: je bent 90 kg en vaart op een boardje van 120x38, dan ga je het onderste windbereik van 10 knp niet halen met een 16m
|
|
|
peterb
|
freakie,
een vriend van mij heeft nog een 18m2 Phoenix 2 gaastra te koop (ongebruikt en compleet) die kun je wel voor een schappelijk prijsje kopen
mail me maar als je interesse hebt
gr. Peter
|
|
|
b.v.o
|
x4 is wel lekker, opzich ook wel lekker veel lift
|
|
|
KiteDemon
|
Aangezien het je grootste maat is en je deze puur voor de lowend gaat gebruiken, zou ik zeggen....X4!
|
|
|
MakMan
|
[VERKOOPMODE]Ik heb ook nog wel een GXR 16,5 m te koop liggen uit 2003. Prima kite om (voor mijn gewicht = 84 kg) tussen 11 en 17 knopen lekker te varen. Email maar als je interesse hebt.[/VERKOOPMODE]
Maar van die vier schijnt de x4 de beste low-end te hebben. Maar dan moet je wel een beetje gevorderd zijn als kiter...
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
X4 16 heeft zeker een goed low end, maar dit komt omdat het een ontiegelijke sleurbak is. (grinnik_kitesmiley) Dat is niet erg met 12 knopen, maar met 16 ligt het al wat anders. Je moet hem gewoon een keer testen om te oordelen of je het te veel vindt of niet.
|
|
|