Thumbs up!!!

duik

Oktober 02, 2005, 16:36:26
edit2Rapporteer  
Ola,

het volgende: eind september vorig jaar een Vegas 14m(gifgroen) gekocht bij telstar. Echt een hele fijne kite maar begin deze zomer scheurde de naad van de middelste strut open... balen omdat ik 2 dagen later naar egypte ging. Dus snel laten reparen in scheveningen. Wel telstar ingelicht natuurlijk maar geen tijd om langs te gaan. Na de vakantie begon de kite ook op een andere strut een beetje te scheuren en ook onder de reparatie begon het doek "op te rekken". Dus twee weken geleden naar telstar gegaan, kite op gestuurd naar Kubus.... en afgelopen do telefoon: Ik mocht een nieuwe Vegas op komen halen!!!!
Vrijdag avond mijn nieuwe leger groene met fel oranje vegas5 14m opgehaald!  Zat. op Workum de kite ff uitgeprobeerd en helemaal blij :Smiley
Vond dat deze goede service wel even vermeld mocht worden!
Vandaar een vette  ThumpsUp

thanx martijn

Tom

Antwoord #1 Oktober 02, 2005, 19:18:10
edit2Rapporteer  
Zeker netjes, wel jammer dat jezelf voor de reparatie kosten moest opdraaien. Maargoed wel weer een nieuwe kite!
reinout

Antwoord #2 Oktober 02, 2005, 19:20:25
edit2Rapporteer  
scker netjes maar jammer van die kosten. Maarja je hebt een nieuwe kite.
duik

Antwoord #3 Oktober 02, 2005, 20:29:19
edit2Rapporteer  
Die reparatie was maar gelukkig drie tientjes en ik was blij dat ik mijn kite de volgende dag weer had.
Heb nu een 2005 kite ipv van een 2004 (hangloose_kitesmiley)... dus die 30 pleurie's...

mzzl

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.