Nieuwe pics North 2005

denniSS fuel
Gast
Antwoord #25 September 28, 2004, 23:40:00
edit2Rapporteer  
STRAKKKKKKKKK....... ;D ;D
 hey erikkie heb je die vegas proto niet gevaren???
Otto

Antwoord #26 September 29, 2004, 19:28:21
edit2Rapporteer  
wow mooie sjit Shocked Shocked
tom w
Gast
Antwoord #27 September 30, 2004, 23:58:46
edit2Rapporteer  
Knap design, zowel Rhino als Vegas.  De maataanduiding op de vegas met die speelkaarten is leuk gevonden! Grin
De Torch kan ook wel een heel goede kite zijn, maar ben ik nu de enige, of zijn er nog die vinden dat die zo lelijk van design zijn?  Die blauw met wit,  net zo'n muurtegel tekening...  ;D
Japairman

Antwoord #28 Oktober 01, 2004, 00:35:09
edit2Rapporteer  
Knap design, zowel Rhino als Vegas.  De maataanduiding op de vegas met die speelkaarten is leuk gevonden! Grin
De Torch kan ook wel een heel goede kite zijn, maar ben ik nu de enige, of zijn er nog die vinden dat die zo lelijk van design zijn?  Die blauw met wit,  net zo'n muurtegel tekening...  ;D

Nee je bent niet de enige.
MakMan

Antwoord #29 Oktober 01, 2004, 08:53:10
edit2Rapporteer  
Wel jammer dat ik net twee nieuwe Vegas van dit jaar gekocht heb...voor mij zit er in 2005 geen nieuwe kite meer in. Ach, de huidige Vegas is al de perfecte vlieger  Wink

Hoewel ik er trouwens niet ver vandaan zal zitten. Ik las ergens dat North de nieuwe Vegas alleen maar zal tweaken aan de maten waar ze nog niet tevreden mee waren. De 2004 kites hebben dus een standaard gezet!

Ik vind de Torch ook tegenvallen qua design. Alleen die witte met dat Delftsblauw trekt me wel.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.