rhino meer richting torch of raven?

zagy

September 04, 2005, 22:04:15
edit2Rapporteer  
waarmee kun je de rhino 5(het gaat me om de 6 maar die heeft waarschijnlijk nog niemand gevaren) vergelijken, meer met de torch of de raven?

Of anders voor wie zou je een raven aanraden? iemand die new school wil, maar ook nog een beetje de oude erbij, of is het toch echt meer iets voor de big air man? Ik ga ervan uit de de nieuwe raven in hetzelfde vakje kan worden gezet.
xray

Antwoord #1 September 04, 2005, 22:27:37
edit2Rapporteer  
Rhino is altijd opponent geweest van X4/Raven serie, en Vegas meer vs Torch.

Cker newschool met de Raven, vraag Arno maar. ;-)
Vaar er zelf regelmatig unhooked mee en zit een heerlijke pop in, raileys, backrolls, frontflips prima! Old school mega air natuurlijk optima forma met de Raven. Nieuwe Raven schijnt nog allrounder te worden, tuurlijk marketingclaim dus zien is geloven maar claims van Raven t.o.v. X4 waren ook terecht.
plaaggeest

Antwoord #2 September 04, 2005, 22:30:06
edit2Rapporteer  
de rhino kan je meer vergelijken met de raven dan met de torch!! De rhino en de raven hebben veel power/hangtime en dat heeft de torch stukken minder de torch is meer voor wakestyle golfrijden! De raven is goed voor big air! maar ook voor new school tricks
zagy

Antwoord #3 September 04, 2005, 23:12:51
edit2Rapporteer  
thnx voor de snelle reactie! Ik weet genoeg
slufterhufters.com

Antwoord #4 September 05, 2005, 17:39:15
edit2Rapporteer  
Toen ik de Rhino 6 in mijn handen had leek het verdacht veel op de Raven qua gevoel, je voelt de kite beter dan de 2005.
Springen met de Rhino6 is lekker, smood omhoog en smood omlaag, lekkere hangtime.
Loopen is bruut, golfrijden is ook goed, in en uithaken bijna hetzelfde, Freestyle is vet.
En eindelijk een betere bar!!
En er zitten een berg latjes achter je hoofdtube, functie is me niet geheel duidelijk, maar wat me opviel is dat de bolling iets groter is van het doek achter de hoofdtube, door de latjes schijn je toch je depower te behouden.
Kortom een kruising tussen een Vegas5 en een Rhino5.
janjo
Gast
Antwoord #5 September 09, 2005, 13:37:00
edit2Rapporteer  
Probeer Alex Lokker te pakken te krijgen hij heeft de Rhino 6 om te testen liggen.

Dus Als je wilt testen dan weet hij wel waneer en zo.

Mazzel Jan.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.