Kan iemand me helpen?

Novel
Gast
September 06, 2005, 12:09:08
edit2Rapporteer  
Ik heb de zoek functie gebruikt ed. dus het makkelijkste lijkt me een bericht te plaatsen misschien dat de meningen nu wel verschillen met wat ik allemaal heb gelezen...

25 jaar, balanceer tussen de 70 en 75 kilo en wil graag beginnen met kiten alleen weet ik niet watvoor setje ik moet kopen.

Prijs moet niet zo duur zijn en wil graag een setje waar ik ook goed mee kan surfen wanneer ik de beginners fase ben gepasseerd + komt er ook nog bij dat ik als dj nog niet zoveel verdien.

Ik weet wel dat ik een freeride board wil en geen brede freestyle en geen one way dus echt zo eentje met 4 van die vinnen in elke hoek.

Kennen jullie iemand die zijn niet gerepareerde setje wil verkopen en mij les erin zou willen geven?

dit las ik hieronder --> 12  14 16 ?? ik heb een 14 10 12 ed. ??huh? ik snap er niets van.
Jullie merken het al ik heb er echt balle verstand van.

Ik hoop op wat reacties!
Jappy

Antwoord #1 September 06, 2005, 12:14:18
edit2Rapporteer  
Volgens mij heb je nog geen les gehad...Doen!!!
Hier kunnen ze je dan ook alles uitleggen over de soorten boardjes en kites. (8, 12, 16 zijn de kite maten).

Iig welkom en veel succes.
AnalogePixel

Antwoord #2 September 06, 2005, 12:21:00
edit2Rapporteer  
Neem eerst een les voordat je al je shit gaat kopen (bij een erkende school welteverstaan!), dan zul je vanzelf zien dat je heel snel er wat meer verstand zult krijgen. Bovendien hoef je dan niet in bezit te zijn van gear, daar zorgt de school wel voor. En je weet meteen of je verslaafd bent of dat je het helemaal ruk vindt.

Als beginner zou ik zowieso een 12m2 intermediate kite kopen. Welke... dat wordt een hele zoektocht.
Wat boardje betreft: jij wilt graag een twintip, dat is er inderdaad een waarmee je twee richtingen op kan varen. Qua lengte zou ik dan voor een boardje gaan rond de 138 - 130. Waarschijnlijk een moeilijk begin, maar als je wat beter bent kan je daarmee lang doorvaren.

Suc6
Novel
Gast
Antwoord #3 September 06, 2005, 12:44:57
edit2Rapporteer  
Bedankt jongens. Ik zal idd wel effe les nemen lijkt me beter...

Cheers en wie weet kom ik jullie nog ergens tegen ooit!
janjo
Gast
Antwoord #4 September 09, 2005, 13:28:24
edit2Rapporteer  
Mocht je dit nog een keer lezen dan zou ik
je een 12 aanbevelen.

Mazzel Jan.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.