Kitedag organiseren voor Kiters uit Limburg?

Mick
Gast
September 07, 2005, 10:13:23
edit2Rapporteer  
Is het een idee om voor alle kiters uit Limburg eens een kitedag te organiseren op (bijvoorbeeld) het water bij Kessenich? Wie weet ook leuk om daar wat bestuursleden van de Maasplassen uit te nodigen. Krijgen we mischien nog wel eens een leuke kitesurfplek in Nederland aan de maasplassen.......

Dacht zelf aan eind september/begin oktober i.v.m. de wind.

Andere regio's zijn natuurlijk ook welkom ...  (grinnik_kitesmiley)
larssmits
Gast
Antwoord #1 September 07, 2005, 17:07:48
edit2Rapporteer  
goed idee!!!
ik zal dan ook wel komen (ook al woon ik in noordbrabant)
Passie

Antwoord #2 September 07, 2005, 17:11:31
edit2Rapporteer  
waar ligt dat maasplassen. ?
Mick
Gast
Antwoord #3 September 07, 2005, 18:19:21
edit2Rapporteer  
waar ligt dat maasplassen. ?

Bij Roermond ..... www.maasplassen.com
KiteDemon

Antwoord #4 September 07, 2005, 19:46:24
edit2Rapporteer  
Jongens, wie verzorgt de wind..?? Ik denk dat je daar toch echt voor aan zee zal moeten zijn. Misschien een carpoolschema voor de limburgse kiters om benzine uit te sparen?
boardfreak

Geen avatar

Antwoord #5 September 07, 2005, 20:37:02
edit2Rapporteer  
Allereerst wil ik even zeggen dat ik het echt een super idee vind om zoiets te organiseren, kitegroepje in kessenich begint serieus uit te breiden de laatste tijd!!  Alleen heb ik zo het idee dat de surfers die daar al langer zitten daar niet echt blij mee zijn dat er zoveel kitesurfers bijkomen, heb met de meeste surfers daar goei contacten maar er zijn er daar een paar bij die niets van kiters moeten hebben  (angry_kitesmiley)

Kessenich is echt wel goeie locatie voor de kitesurfers uit limburg die niet de hele tijd willen rijden naar de kust en zal de komende maanden natuurlijk beter zijn want tijdens de herfstperiode is er hier ook wat meer wind.  Dus tot in kessenich  (hangloose_kitesmiley)
Sheba
Gast
Antwoord #6 September 07, 2005, 20:56:16
edit2Rapporteer  
 YeSS Strak plan, ik zal van de partij zijn. (hangloose_kitesmiley)

By the way: Maasplassen zal niet mogelijk zijn vanwege de hoogspanningskabels.
(R)Ikke

Antwoord #7 September 08, 2005, 09:01:32
edit2Rapporteer  
Blijkbaar word er toch veel gekite op Kessenich. Het word tijd dat ik ook een keer kom. Kitedag voor limbo's  ThumpsUp
Mick
Gast
Antwoord #8 September 08, 2005, 09:38:23
edit2Rapporteer  
@ Kitedemon: Niet zo pessimistisch  (grinnik_kitesmiley) De wind is meestal niet ideaal maar het lijkt me best gaaf om gewoon eens met de hardcore naar de zee autorijders eens iets in de buurt te doen.

@ Boardfreak: Ik weet dat er daar ook surfers zijn en dat die niet om ons staan te springen. Nu kunnen de surfers op veel meer plekken op de Maasplassen terecht omdat daar stukken voor zijn ingericht. Voor de kites dus niet. Wie weet kunnen we ze wel overhalen want er zijn ook genoeg surfers die het kitesurfen echt helemaal top vinden.

@ Sheba: Ik heb de maasplassen al bijna helemaal uitgekamd en er zijn ook zeker mooie stukken zonder hoogspanningskabels (Kijk maar eens bij Ool, al heb je daar nagenoeg geen plek om je kite op te laten)

Ik ga eerst 2 weken kite in Spanje en als ik terugkom zullen we de koppen eens bij elkaar steken.

Voor de gene die zich aan wil melden mail me dan ff dan hou ik iedereen (over 2 weken) op de hoogte. m.de.meij@home.nl
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.