Gratis bellen op internet (Werkt echt!)

Psychotic

Berichten: 1723
Antwoord #25 April 10, 2006, 23:07:16
edit2Rapporteer  
Je moet die telefoon scoren ja ThumpsUp maargoed maatje van me is helemaal waus van Voip en zodoende weet ik dit, best een leuk apparaatje trouwens. Ennieway, internetcalls.com ruled wel zwaar
Joris

Berichten: 1631
Antwoord #26 April 11, 2006, 03:40:29
edit2Rapporteer  
dit bestaat al een tijdje hoor

je meent het ThumpsUp Klasgenootje heeft een WiFi telefoon, dat is helemaal hip, overal waar WiFi zit kan hij gratis bellen, naar vast, mobiel etc

dat volg ik even niet helemaal. het enige dat die wifi telefoon extra heeft is een internet verbinding dus als dat zo zou zijn zou je met een of ander programmatje toch ook gratis naar mobiel moeten kunnen bellen...

en over dat internetcalls dat is dus volgens mij wel precies t zelfde als voipbuster. ze hebben t alleen oranje geverft. je moet evengoed ook credit kopen eenmalig om ongelimiteerd naar vaste nummers te kunnen bellen. (normaal kan dat maar 1 minuut)
Psychotic

Berichten: 1723
Antwoord #27 April 11, 2006, 15:11:15
edit2Rapporteer  
Oh, dan hebben ze dat inmidels ingesteld, ik gebruik het al een moooi poosje en die van mij heb nergens last van....
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.