|
Harm
|
kijk maar in je mail
|
|
|
Psychotic
|
Heb een flysurfer spirit 10, alles er op en er aan voor €450,- Lijkt me een aadige stormkite
|
|
|
moderator-6
Global Moderator
Geen avatar
|
verkopen via het 2e hands gedeelte graag, tips geven en geen kites aanbieden, on topic blijven svp, moderator-6
|
|
|
djb
|
ok bedankt.
ik zoek er wel 1
ze zijn binnenkort wel nodig op het water maar je ziet er weinig van op het net en in de winkels zijn ze daarom nog zo duur in de 2e hands verkoop
|
|
|
slufterhufters.com
|
Vergeet niet dat je bij een winkel garantie krijgt, en de kites in goede conditie zijn.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Lees een paar topics beneden hierover. Kleine tubekites (kleiner dan 10m2) zijn niet veel verkocht, en dit jaar ook niet echt ingekocht door o.a. Kubus. Dit omdat kleine tubes vaak erg nerveus zijn in harde wind. Gelukkig is de techniek sterk verbeterd, maar het inkoopbeleid is er blijkbaar nog niet op aangepast.
Met andere woorden, niet veel van in omloop, vandaar ook weinig aangeboden. Plus de mensen die er een hebben, doen hem met de herst op komst niet snel weg denk ik. Het gaat hopelijk weer lekker waaien de komende maanden! (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
rene!
|
J ai dd die wind mag wel weer is een keer komen, is al weer aardig tijd windstil nu
|
|
|
djb
|
ik wacht het af nu die wind komt.... als het goed is dit weekend!
dat wordt weer lekker knallen en mijn afspraken afzeggen als de voorspellingen kloppen.
yeahhhh
|
|
|
larssmits
Gast
|
gewoon een yarga ofzo kopen, kost niets vergleken de duurdere merken
|
|
|
MW_KT
Gast
|
alles leuk en aardig, koop een kite in de winkel, "erg vervelend meneer dat je kite stuk is we zullen hem opsturen naar de importeur". 4 Weken later helaas hij is niet meer te reparenen en de maat is op..... januari, we kunnen een 2006 kite aanbieden voor de helft van de prijs....... Nieuwe kite met een leuke crash gesloopt, gebeurd meestal met een nieuwe kite de eerste x dat je een truc doet..... dus 5x mee gevaren en de helft lichter... Koop gewoon een goede 2de hands en vaar het op.... en koop en 2de hands.... ben je net zoveel geld kwijt en heb je het hele jaar gevaren
|
|
|
Darkwing
Gast
|
alles leuk en aardig, koop een kite in de winkel, "erg vervelend meneer dat je kite stuk is we zullen hem opsturen naar de importeur". 4 Weken later helaas hij is niet meer te reparenen en de maat is op..... januari, we kunnen een 2006 kite aanbieden voor de helft van de prijs....... Nieuwe kite met een leuke crash gesloopt, gebeurd meestal met een nieuwe kite de eerste x dat je een truc doet..... dus 5x mee gevaren en de helft lichter... Koop gewoon een goede 2de hands en vaar het op.... en koop en 2de hands.... ben je net zoveel geld kwijt en heb je het hele jaar gevaren
Of je kan gewoon wat voorzichtiger met je nieuwe kite doen (grinnik_kitesmiley) Slaat nergens op dat nieuwe kites sneller kapot gaan dan 2de hands kites, of wat bedoel je nou?
|
|
|
lexx
|
Heb er net een besteld diesel 9 mtr voor € 619,- kompleet
|
|
|
|
naish23
Geen avatar
|
Omdat het nu lekker begint te waaien zijn de kleine maten gewild... In de zomer was de 12m2 schaars. Kijk even op windsurf.de, daar is nog het een en ander nieuw te koop.
|
|
|