Welke kite's meenemen?

maarten_schepers

Berichten: 236
Oktober 07, 2005, 22:04:49
edit2Rapporteer  
Hallo,

Ff een vraagje: een tijdje geleden heb ik een leuk reisje gewonnen en nou vroeg ik mij dus af of er iemand tips heeft voor de omgeving, spots, wanneer de best wind e.d. en of je spullen daar een beetje save zijn.
Daarnaast  nog de vraag of je makkelijk 3 kite's en een board + gewone kleding mee krijgt in het vliegtuig.

Op het bijgevoegde kaartje staat de plek: San roque club
Ik moet voor 12 dec. de reis hebben geboekt, zat zelf te denken half nov. als de windverwachting een beetje goed is

Alvast bedankt voor de tips
zagy

Berichten: 804
Antwoord #1 Oktober 07, 2005, 22:50:57
edit2Rapporteer  
ja, tarifa en verder gewoon langs de kust.
los monteros bij marbella, iets voorbij puerto banus is een topspot met levante.
met poniente heb je vaak in guadalmina een goede spot.

3 kites kan makkelijk. Je moet alleen wat bijbetalen, je kan in die periode elke windkracht hebben, dus neem ze allemaal maar mee.
levante in tarifa is trouwens keihard.

levante is wind uit het oosten
poniente is wind uit het westen
tim_k

Berichten: 92
Antwoord #2 Oktober 08, 2005, 14:50:19
edit2Rapporteer  
He, in het Soul Access kiteboarding magazine nummer 3 va 2005 staat een verslag van Tarifa en omgeving, volgens mij ligt deze nog in de winkel. Zijn maar een paar bladzijden, maar misschien heb je er iets aan…
Goede reis….
DXP

Berichten: 154
Antwoord #3 Oktober 09, 2005, 09:15:24
edit2Rapporteer  
http://www.tarifa.net/spain/index.html
FrankP

Berichten: 328
Antwoord #4 Oktober 10, 2005, 17:05:39
edit2Rapporteer  
In de winter kan je echt alle soorten wind hebben in tarifa en omgeving.
Poniente of levante... Dus al je kites mee.!
Rutger II

Berichten: 1864
Antwoord #5 Oktober 10, 2005, 17:07:38
edit2Rapporteer  
Altijd al je kites meenemen, je weet het nooit met de wind!
Brenkie

Berichten: 716
Antwoord #6 Oktober 10, 2005, 19:19:40
edit2Rapporteer  
Of je grote kites met een schaar erbij..   Huh

FF zere neus, ik zou alles meenemen, je zal altijd zien als je iets thuislaat dat je juist dat nodig hebt.

Tip >> 2 kites in 1 tas, met strak rollen past het best in de meeste tassen.
*suus...
Gast
Antwoord #7 Oktober 10, 2005, 21:29:10
edit2Rapporteer  
ik zou al je kites meeneme.. je weet t maar nooit met de wind..
wel zeker chill.. reisje naar España!! ThumpsUp
Lord of the Boards

Berichten: 869
Antwoord #8 Oktober 10, 2005, 22:42:42
edit2Rapporteer  
In ieder geval je grootste en je kleinste kite meenemen. Als het even kan alles natuurlijk. Ik weet niet precies hoe de wind is in november, maar ik ben in juni in Tarifa geweest en toen heb ik eigenlijk alleen mijn 18 en mijn 10 gebruikt. Een auto is wel nodig trouwens om langs de verschillende spots te karren. Vooral met levante (westenwind) moet je vaak een stukje naar het oosten omdat de wind daar wat minder is (50 knopen is toch echt wat teveel van het goede..........)
maarten_schepers

Berichten: 236
Antwoord #9 Oktober 11, 2005, 13:26:35
edit2Rapporteer  
Thanx voor alle tips. Gellukig zal die auto het probleem niet zijn, die is inbegrepen, mag zelf een klasse A auto uitkiezen Grin. Als ik weer terug ben zal ik wel ff laten weten hoe het geweest is  (hangloose_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.