lycra voor warm te houden??

Tork
Gast
Oktober 26, 2005, 17:24:36
edit2Rapporteer  
Hoi,

Ik ben net begonnen met kiten en wil komende weken nog veel op het water staan (zover ik kan dan...)
Nu heb ik nog  geen Neo -muts en handsschoenen, wel schoentjes..Ik heb ook een lange en korte lycra ...
Was ik laatst met vrienden aan het kiten begon de discussie dat ik mijn lycra niet onder mijn suit moest doen ..omdat het niet zou helpen..zegt de ander weer dat het wel help.. Nu is de verwarring groot bij mij..
Ik weet dat het een soort mode item is, als je het erover heen doet..maar houdt het ook ( iets) warmer??? Kan iemand mij helpen??

Groet
Rutger
Founding Father

Antwoord #1 Oktober 26, 2005, 17:30:45
edit2Rapporteer  
Hoi,

Lees dit eens door. De normale Lycra maakte je alleen maar kouder. Een titanium lycra niet.
Suc6 en veel plezier.

http://62.58.67.190/z_tips_winterkiten.php
drpurnonietgelogd
Gast
Antwoord #2 Oktober 26, 2005, 17:44:33
edit2Rapporteer  
Huh? tis nog harstikke warm man, het water ook. Gewoon een 5/3 of 5/4 aan en wat schoentjes en gaahaan! Als er straks ijsschotsen voorbij Scheveningen drijven, dan kun je een wolle muts erbij opzetten.

FF serieus, je kunt nog heel lang door in je winterpak, geen lycra's nodig.

plaaggeest

Antwoord #3 Oktober 26, 2005, 17:59:21
edit2Rapporteer  
gewone lycra helpt inderdd niet!! krijg je het alleen maar kouder van omdat de stof water op neemt! En schoentjes zijn nu ook nog niet nodig. midde november keer schoentjes en eventueel handschoenen. Dit ligt ook van de temperatuur af! Op dit moment heb je aan een 5/3 meer dan zat
brainwave

Geen avatar

Antwoord #4 Oktober 26, 2005, 18:00:26
edit2Rapporteer  
Ik draag bijna altijd een lycra voor het comfort.
als ik dit niet doe heb ik strepen in mijn nek van mijn pak.
tegen de kou helpt het echt niet tenzij natuurlijk een titanium lycra, die kan ik echt aanbevelen voor de winter.!
TtHoM@s

Antwoord #5 Oktober 26, 2005, 18:06:05
edit2Rapporteer  
ik hoop dat ik nog een tijdje door kan ik heb me pak een klein betje ook op de groei gekocht dus volgend jaar iets langer door

ik heb nu ook al schoentjes aan

als handschoentjes kan je toch ook schoonmaak handschoentjes doen of niet
plaaggeest

Antwoord #6 Oktober 26, 2005, 18:40:43
edit2Rapporteer  
jups schoonmaakhandschoenen gaat in pricipe wel! moet je niet de die dunne dingen hebben. Die werken voor geen meter! maar met een binnevoering erin! Die zijn wel warm! Ik had toen de uiteinden dichtgetaped voor het voorkomen dat er water inkomtHeb het vorige jaar ook een keer geprobeerd. Maar toch gewoon even handschoenen aangeschaft die 25 euro maakt ook niet zoveel uit toch?
xray

Antwoord #7 Oktober 26, 2005, 19:37:03
edit2Rapporteer  
Ook 1mm dunne neopreenshirtjes werken goed onder je pak, die zijn ook overal te koop. Lycra werkt niet inderdaad!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.