tegen hanger Rhino 6

®obbe®t

Oktober 24, 2005, 23:21:38
edit2Rapporteer  
beste mensen,

heb niet zo veel verstand ervan, maar kan nog komen (hoop ik)

maar ik zou graag willen weten wat nu precies de tegen hanger van de rhino 6 is, is dat de torch 2 of de raven 2.

mzl robbert

ps als je nog een goede tegenhanger weet, meld dat ook ff das voor de rest ook handig')
alvast bedankt
slufterhufters.com

Antwoord #1 Oktober 24, 2005, 23:25:37
edit2Rapporteer  
Raaf II
®obbe®t

Antwoord #2 Oktober 24, 2005, 23:27:17
edit2Rapporteer  
en is torch2 dan meer vs. vegas 5/6
slufterhufters.com

Antwoord #3 Oktober 24, 2005, 23:42:04
edit2Rapporteer  
Nee, de Torch II is met geen andere kite te vergelijken.
Deze freestyle kite is zijn tijd ver vooruit.
Het is wel zo dat je erg goed moet zijn om de details te voelen, en het is ook nog zo dat niet iedereen elke kite ff kan testen om het verschil te voelen.
Dus je zal met elke kite los kunnen gaan als je niet beter weet.
xray

Antwoord #4 Oktober 25, 2005, 02:03:33
edit2Rapporteer  
Torch 2 voelt wel heel erg gemakkelijk aan wat mij betreft. Doet precies wat je wilt, moet je wel goed weten wat je wilt natuurlijk. Tegenhanger van de R6 is de Raven 2 normaal gesproken.

Wat mij betreft is de Raven 2 in 12 en 16 een van de beste kites waar ik mee gevaren heb.....
Met zoek op deze site kun je nog redelijk wat informatie hierover vinden overigens!
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #5 Oktober 25, 2005, 10:12:40
edit2Rapporteer  
1 op 1 vergelijk tussen torch en vegas misschien wel anders, maar ze vallen wel allebei in dezelfde "klasse". Relaxt te vliegen freestyle kite met een medium AR en sprong performance die zich kan meten met de beste springers zoals Rhino's bijvoorbeeld.

Maar elke kite vaart anders, ook al zijn ze op papier te vergelijken, testen is de enige remedie.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.