|
®obbe®t
![](/forum/avs/avatar_1932.png)
|
en is torch2 dan meer vs. vegas 5/6
|
|
|
slufterhufters.com
![](/forum/avs/avatar_188.gif)
|
Nee, de Torch II is met geen andere kite te vergelijken. Deze freestyle kite is zijn tijd ver vooruit. Het is wel zo dat je erg goed moet zijn om de details te voelen, en het is ook nog zo dat niet iedereen elke kite ff kan testen om het verschil te voelen. Dus je zal met elke kite los kunnen gaan als je niet beter weet.
|
|
|
xray
![](/forum/avs/avatar_265.png)
|
Torch 2 voelt wel heel erg gemakkelijk aan wat mij betreft. Doet precies wat je wilt, moet je wel goed weten wat je wilt natuurlijk. Tegenhanger van de R6 is de Raven 2 normaal gesproken.
Wat mij betreft is de Raven 2 in 12 en 16 een van de beste kites waar ik mee gevaren heb..... Met zoek op deze site kun je nog redelijk wat informatie hierover vinden overigens!
|
|
|
Michiel.
Moderator
![](/forum/avs/avatar_352.jpg)
Logs: 0 | 308 uur
|
1 op 1 vergelijk tussen torch en vegas misschien wel anders, maar ze vallen wel allebei in dezelfde "klasse". Relaxt te vliegen freestyle kite met een medium AR en sprong performance die zich kan meten met de beste springers zoals Rhino's bijvoorbeeld.
Maar elke kite vaart anders, ook al zijn ze op papier te vergelijken, testen is de enige remedie.
|
|
|