iemand bekend op medemblik

joland
Gast
Oktober 29, 2005, 20:23:47
edit2Rapporteer  
Ik vraag me af of het morgen te doen is voor een beginner in medemblik de andere mooie spots zal wel erg druk worden en ik als beginner wil me daar niet tussen mengen
was laatst ook in enkhuizen maar dan krijg je geen plek meer!

dus ik wil even weten hoe het is op medemblik en of iemand er foto's van heeft

thnx joland
pollepel

Antwoord #1 Oktober 30, 2005, 23:54:59
edit2Rapporteer  
Medemblik is wel een chille spot. Het is er ook best lang ondiep. Alleen als je van plan bent om daar veel te gaan staan in het water zou ik schoentjes aandoen vanwege de schelpen...
Parkeerplaats 20 meter van t water af dus dat is wel beter.. Voor de rest kan je er wel lekker
varen.
Dikkiedik

Antwoord #2 Oktober 31, 2005, 00:06:46
edit2Rapporteer  
Hmm medemblik is wel een idee voor morgen als het ZO wordt Smiley

Het is er heel ver ondiep en een mooie spot voor beginners idd, je moet alleen wel schoentjes aan wil jeje poten niet openhalen aan schelpjes, dat begint al op het strand en in het water is het ook veel schelpjes. Of je moet 2 cm eelt op je voeten hebben Grin
Keut Local
Gast
Antwoord #3 Oktober 31, 2005, 10:57:47
edit2Rapporteer  
ZO Lijkt me niet zo heel goed voor Medemblik....de wind komt dat deels over land....Dit heeft als gevolg dat je wel een eindje verderop moet gaan varen wil je geen vlagen hebben...daar is het weer wat dieper..Ik weet niet of je al enige skills hebt want ook het oplaten en neerlaten van de kite vraagt wel om enige ervaring met veel bomen, keien hekjes en rekken...Ik wil het je niet afraden...maar het gaat er af en toe wel mis en ik vind het dus geen spot voor beginners...Je kunt beter naar schellinkhout gaan lijkt me...daar is het door de week niet zo heel druk...je hebt ruimte genoeg...verder heb je grote kans dat je met ZO alleen bent je op Medemblik...lijkt me ook niet lekker...

Nou succes
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.