kite surfen partugal albufeira

frenk
Gast
Mei 06, 2006, 15:50:19
edit2Rapporteer  
10 mei ga ik naar partugal albufeira maar het is niet echt duidelijk waar en of je wel kan kite daar voor spellingen zijn rond 10 knots daar neem ik mijn shit niet voor mee.wie verteld mij hoe of wat .alvast bedankt
snip

Antwoord #1 Mei 06, 2006, 16:26:58
edit2Rapporteer  
menemen die shit je kunt daar heel goed kiten moet je wel een auto huren anders word het niet echt wat. als je naar Alvor rijd en dan praia aan houdt dan kom je vanzelf bij het kitestrand  daar word ook les gegeven enz. als de wind goed is en het water is hoog kun je ook op de lagune varen bij alvor maar dat weten ze je allemaal daar wel te vertellen.
Verder kun je ook goed kiten bij Faro maar das wel een stukje rijden ben daar zelf maar 1 keer geweest je hebt daar een heel groot strand er zit daar ook een kiteschool die dagtrips organiseert of weektrips dan gaan ze met een boot naar lagunes enz.
frenk
Gast
Antwoord #2 Mei 06, 2006, 16:42:33
edit2Rapporteer  
windguru geeft rond 8 knots en tarifa 25 heb 7dagen een auto neem alleen een 12 meter mee tis alles of niets  Joepie
snip

Antwoord #3 Mei 06, 2006, 23:22:02
edit2Rapporteer  
die voorspellingen van windguru kloppen ook niet altijd ik ben er wel is geweest werd er geen wind voorspeld en dan savonds in 1 keer om 5 uur keiharde wind
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.