op zoek naar mensen uit Arnhem/omgeving

Mitchel_12000

Januari 11, 2006, 05:36:17
edit2Rapporteer  
Oke dit heeft eigenlijk niks met kiten te maken maar daar is dit forum dan ook voor bedoelt. Vorige week ben ik op wintersport geweest in Brixen im Thale en heb daar een super leuk meisje ontmoet. Helaas doordat alles in een waas voorbij ging die avond, ben ik vergeten haar telefoonnummer of email adres te vragen  (cry_kitesmiley). Nu zit ik dus met het probleem hoe ik haar terug vind. Ik weet alleen een mogelijke voornaam, wat prive dingen over haar en ik heb twee foto's van ons samen.

Vandaar dat ik nu op zoek ben naar zo veel mogelijk arnhemmers, en misschien zit er eentje tussen die haar kent. Dus als jij een 24 jarige anja of anna kent die op een kinderdagverblijf werkt en in een plaats(je) vlak bij arnhem woont, neem dan alsjeblieft contact met mij op  :Smiley. Ik ben je dan eeuwig dankbaar.

pfff, serieus berichtje voor dit forum  ThumpsUp
wouterb

Antwoord #1 Januari 11, 2006, 17:28:37
edit2Rapporteer  
Kud hé; drank.
suc6 kerel.
TomTom
Gast
Antwoord #2 Januari 11, 2006, 18:09:01
edit2Rapporteer  
misschien helpt het als je die foto's even post (niet dat ik uit Arnhem kom), maar voor de andere mensen daar in de buurt
joost86(gast)
Gast
Antwoord #3 Januari 11, 2006, 18:11:12
edit2Rapporteer  
Goudengids.nl --> kinderdagverblijfen rond arhnem

Bellen

of op hun websites speuren naar groepsleider anja ofzo

succes
Marc de Munnik

Antwoord #4 Januari 11, 2006, 23:46:48
edit2Rapporteer  
Oke dit heeft eigenlijk niks met kiten te maken maar daar is dit forum dan ook voor bedoelt. Vorige week ben ik op wintersport geweest in Brixen im Thale en heb daar een super leuk meisje ontmoet. Helaas doordat alles in een waas voorbij ging die avond, ben ik vergeten haar telefoonnummer of email adres te vragen  (cry_kitesmiley). Nu zit ik dus met het probleem hoe ik haar terug vind. Ik weet alleen een mogelijke voornaam, wat prive dingen over haar en ik heb twee foto's van ons samen.

Vandaar dat ik nu op zoek ben naar zo veel mogelijk arnhemmers, en misschien zit er eentje tussen die haar kent. Dus als jij een 24 jarige anja of anna kent die op een kinderdagverblijf werkt en in een plaats(je) vlak bij arnhem woont, neem dan alsjeblieft contact met mij op  :Smiley. Ik ben je dan eeuwig dankbaar.

pfff, serieus berichtje voor dit forum  ThumpsUp

Wat een prachtig verhaal, Guus Meewis - Het is een nacht !!!  schater
Emiel

Antwoord #5 Januari 11, 2006, 23:54:43
edit2Rapporteer  
geniaal!! hahahaha ik wil egt die kop van haar zien als je haar vind en ze weet het nog niet, maak dan ajb een foto!! ik kom uit hilversum dus aan mij heb je niets..
snip

Antwoord #6 Januari 12, 2006, 01:15:54
edit2Rapporteer  
foto is wel ff handig ja
woon niet echt heel erg dichtbij arnhem half uurtje maar toch
Mitchel_12000

Antwoord #7 Januari 12, 2006, 03:58:42
edit2Rapporteer  
hmmm zo geniaal vind ik het niet emiel, eerder super stom van mezelf dat ik haar telefoonnummer niet heb gevraagd  loser. maar goed, hier twee fotoos van haar.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.