www.surfensoul.nl
|
Wim pas op voordat je foto's maakt en schetsen eerst patenteren die uitvinding.......... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
keessie
|
Ik snap niet dat mensen commentaar kunnen hebben op iemand die probeert de wereld te verbeteren door allemaal nieuwe concepten op het forum te gooien. Als we met zijn allen een euro inleggen kan Wimt een dure camera kopen, dan begrijpen we nog beter wat hij allemaal wil vertellen. Ikzelf volg zijn verhaal iig wel. Misschien ook wel een leuk project om zo'n pinda van Wim te maken als we weer tijd hebben. Je moet niet aan het oude vastklampen maar af en toe openstaan voor iets nieuws. Als Naish de nieuwe Peanut lanceerd is het opeen da bomb. gr Kees, en Wimt total respect (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Wimt
|
BEDANKT VOOR DE FOTO`S RIEDRIONI De voetbanden zijn gerecycled van mijn 20 jaar oude surfboard (is belangrijk, zie mijn commentaar in ` Vliegers als stroomgenerators`) en voldoen prima. Je moet ook niet denken dat mijn board mooi vlak is, plamuren en netjes werken moet ik nog leren (dit is mijn 2de niet formica-board, van formica heb ik er 3 gemaakt), dus respect voor de mooie planken die de guys maken op de ` zelfbouwsite`. Mijn laatste board is idem, maar dan aan heelside 6 i.p.v. 4 cm inkeping aan tooside, en de flex is maar 3.5. cm, nog niet geprobeerd. Ik wil dus graag zien wat het effect is van die inkeping.
|
|
|
Wimt
|
de plank was 18 mm concaaf, maar ik heb de plank achteraf extra concaaf gemaakt, en door die spanning is de concaaf 3 mm minder geworden
|
|
|
KiteDemon
|
Ik snap niet dat mensen commentaar kunnen hebben op iemand die probeert de wereld te verbeteren door allemaal nieuwe concepten op het forum te gooien. Als we met zijn allen een euro inleggen kan Wimt een dure camera kopen, dan begrijpen we nog beter wat hij allemaal wil vertellen. Ikzelf volg zijn verhaal iig wel. Misschien ook wel een leuk project om zo'n pinda van Wim te maken als we weer tijd hebben. Je moet niet aan het oude vastklampen maar af en toe openstaan voor iets nieuws. Als Naish de nieuwe Peanut lanceerd is het opeen da bomb. gr Kees, en Wimt total respect (grinnik_kitesmiley) Euh.....die pogingen tot "verbeteringen" zouden wel eens tot zware shit kunnen leiden.... http://www.kitehigh.nl/yabbse/index.php?topic=14140.0
|
|
|
THEGREEN
|
Volgens mij bereikt Wimt wel veel met zijn 'onduidelijke' gebruiksaanwijzingen. Ik snap hem prima, misschien ligt dat ook wel aan mij hoor !! Altijd veel reacties op de posts van Wim. Ik kan me voorstellen hoe het is om leuke ideeen te hebben, en dat die dan totaal verkeerd opgevat worden. Daarom steun ik wim voor 100%, omdat het iemand is die iets anders wil. Ik heb een vriend die dat ook altijd al doet, en daar ben ik super blij mee. Nooit een saaie dag, altijd lachen. Jullie kennen Wim helemaal niet, dus reageer ook niet zo naïf. Verder ben ik benieuwd naar alle foto's, want zo langzamerhand ben ik wel bereid een digitale camera richting maastricht te sturen, Mzzol, Stijn
|
|
|
KiteDemon
|
Oooohw......Maastricht.....dat verklaart het......
|
|
|
cas34
Gast
|
Ik heb een vriend die dat ook altijd al doet, en daar ben ik super blij mee. Nooit een saaie dag, altijd lachen. Jullie kennen Wim helemaal niet, dus reageer ook niet zo naïf.
Vooral "ALTIJD LACHEN " ja
|
|
|
zoom
Gast
|
Wimt
Je blaast een beetje hoog van de toren, jongen !!!!!!! Je hebt nooit een gerespecteert kitehigh forum lid op je boardje laten varen. Kom maar eens langs op de Slurfter, dan zullen we je bagger boardje eens testen. En na het zien van je "uitvindingen" heb ik er bar weinig vertrouwen in.
|
|
|
www.surfensoul.nl
|
Oooohw......Maastricht.....dat verklaart het...... De mooiste stad van nederland dus daar kan het niet aan liggen.....
|
|
|
TtHoM@s
|
Wimt
dan zullen we je bagger boardje eens testen.
nou nou hoe weet jij dat nou je heb zo toch nog niet getest en wimt ik steun je ook MET HET BOARD BOUWEN harstike cool maar ik lees hiet ook dingen waar in ik je echt niet in steun je kan beter van de bar/safety enz afblijven voor de rest leuk ga zo door maar wel een STUK veiliger
|
|
|
THEGREEN
|
Wat een zeiksnorren, de boodschap is duidelijk denk ik! En jah het is ATLIJD lachen, dat wil zeggen dat deze mensen het leven leuk houden!
|
|
|
Fuelled Mark
|
Waar ken ik het toch van ......... jaar 2002-2003
|
|
|
Wimt
|
Wimt
Je blaast een beetje hoog van de toren, jongen !!!!!!! Je hebt nooit een gerespecteert kitehigh forum lid op je boardje laten varen. Kom maar eens langs op de Slurfter, dan zullen we je bagger boardje eens testen. En na het zien van je "uitvindingen" heb ik er bar weinig vertrouwen in.
Ten eerste, het heeft weinig gewaaid de laatste tijd, en als ik ging kiten, was ik de enige, maar bovendien, nu jij zo reageerd laat ik er niemand meer zo op varen. Het is 2005 en ik ben al zo vaak opgelicht, dus voordat iemand mijn board kapot-looped, pak eerst je rijbewijs maar, dan controleer ik je handtekening die je onder en contract moet zetten. Bij geheel of gedeeltelijke beschadiging kun je 1000 euro dokken, en onderwijl heb ik jouw board (en vriendin) als borg. En staat je me jouw gezicht niet aan, dan krijg je jouw vriendin niet meer terug.
|
|
|
Wimt
|
Hey Wim, Tuurlijk begrijp ik je Zal ik anders even langs komen om een paar foto's te maken met mijn mobieltje? Ik moet toch bijna iedere dag in Maastricht zijn. Kan ik ze dan voor je posten hier. Ik denk dat het dan allemaal een stuk duidelijker wordt, omdat het gewoon moeilijk voor te stellen is hoe iets precies uit ziet. Dat mag Tom, dit weekend had iemand van mijn schoonfamilie een nieuwe scanner, zat de usb er niet bij. Dus ik heb de foto`s allang, je mag langskomen, ik wil ze ook wel opsturen, bel anders maar even; 06533217221
|
|
|
Wimt
|
Wim pas op voordat je foto's maakt en schetsen eerst patenteren die uitvinding.......... (grinnik_kitesmiley)
Ik heb al eerder foto`s op internet gezet, maar dat maakte de zaken ook niet veel duidelijker, en vormgeving patenteren gaat bijna niet, en Brunotti heeft ook nog gen contact met mij opgenomen. Dus ik ga niet meer ` in business`, dit forum en bouwen doe ik puur voor de lol van jullie en mij, en geld voor een digitale camera heb ik wel, maar zoals ik al eerder aangaf, ik maak bijna geen foto`s, ga bijna nooit op vacantie, en mijn kinderen zie ik ook nooit meer (wegens falende wetgeving), en krijg nu niet weer spontaan medelijden met mij, dat hebben andere mensen nodig, ik ben heel happy, ook met dit forum. Maar devolgende die ongenuaceerde kritiek geeft, omdat ie mijn site leest met walkman op, afgaande mobile, en over zijn schouders ook nog naar tv kijkt als een echt zapp-jongere, ja die krijgt de wind van voren, want schriftelijk van mij afbijten kan ik ook al goed, naast een klein beetje uitvinden.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
wimt, volgens mij zit jij op het verkeerde forum, weet niet of er een forum is voor uitvinders maar dat lijkt mij iets voor jou. Met dit soort teksten is het hier vragen om ongenuanceerde kritieken, hier zitten kiteboarders!!
|
|
|
CeesV
|
Wimt! Respect hoor! Vind het echt goed, ook voor sport, dat er mensen zijn die dit doen. Iig, als het bij boardjes blijft. Aan mun safety zou ik nooit gaan niksten, maar goed dat is mijn mening. Verder vind ik die harde kritiek hier over je nieuwe boardjes een beetje triest. Waarschijnlijk kunnen die mensen zelf geen boardjes bouwen!
Ga zo door! (en niet meer aan je safety zitten hoor! die maken de fabrikanten wel goed!)
|
|
|
Wimt
|
Oooohw......Maastricht.....dat verklaart het...... En tot z`n 25 ste veehouder in Friesland, misschien kun je daar ook wat mee. Daar komt trouwens mijn vindingrijkheid wel vandaan, mijn vader was ook veehouder en niet al te handig met repareren van de zeer oude machines, en daagde mij altijd uit om voor zo weinig mogelijk geld, zo snel mogelijk de boel weer draaiende te krijgen. Dus op m`n 16 de verwisselde ik al de koppeling van de tractor.
|
|
|