F-One M5 14m2 op Workum tijdens een winterse middag...

MartijnM

Februari 13, 2006, 01:50:51
edit2Rapporteer  
Vandaag richting Mirns gereden, om m'n nieuwe m5 14m2 te proberen, echter er was daar geen hond op of aan het water!  Huh
Na een poosje gewacht te hebben toch maar verder gereden richting Workum. Aldaar waren er 4 (duitse) diehards te bekennen. Inmiddels was het lekker gaan regenen (regen = een zegen) en de temperatuur gedaald naar 1 graad. De wind was niet super maar toch net voldoende. Ik denk tussen de 12 en 15 knopen. Als de bliksem m'n hagelnieuwe F-One opgepompt en het water op.  Joepie
Omdat ik een zwaardere rider (90kg) ben op een medium (140cm) boardje, heb ik vooral de Low-End kunnen testen. Het viel me niet tegen: af en toe moest ik wat bij sinussen maar over het algemeen kon ik de kite aardig in de hoek zetten. De kite stuurt lekker snel maar blijft goed controleerbaar. De bardruk was aan de zware kant maar dat vind ik persoonlijk wel lekker. De bar ligt goed in de handschoenen en het geheel ziet er gelikt uit. Midden op de middag begon het ook nog lekker te sneewen wat het aantal kiters nog verder uitdunde. Hoewel de wind wat aan de magere kant was, heb ik er wat sprongen uit kunnen persen. De krachtopbouw is heel gelijdelijk en je maakt een mooie vlucht.
Al met al heb ik me prima vermaakt en ik denk dat ik nog een hoop lol ga beleven van m'n M5.

Groeten uit het hoge Noorden,

Martijn
milamber

Antwoord #1 Februari 13, 2006, 02:33:56
edit2Rapporteer  
klasse dat je met dit gaat kiten! Mij niet gezien hoor.
Buur

Antwoord #2 Februari 13, 2006, 03:00:00
edit2Rapporteer  
DA M5 is een heel fijne kite zeker de 14 meter vaard zeer goed vind ik. Ik heb er zelf nog een liggen, maar heb ook een impact 13, en daar ben in nu weer aan verslaafd....
Zeker de t-one is een goede manier om met meer wind je kite stabiel te houden, maar dat leer je allemaal wel
Veel plezier met je nieuwe kite  (hangloose_kitesmiley)
Atte

Antwoord #3 Februari 13, 2006, 04:48:13
edit2Rapporteer  
Brrrr mij niet gezien met deze kou.

Wel goed bezig hoor.  Joepie
xXx-stef-xXx
Gast
Antwoord #4 Februari 15, 2006, 03:38:07
edit2Rapporteer  
ben je niet doodgegaan van de kou?
zelfs met sneeuw kiten.. haha
veel lef hoor! ThumpsUp
MartijnM

Antwoord #5 Februari 15, 2006, 15:08:11
edit2Rapporteer  
Viel mee, alleen tijdens het omkleden was het koud.
Verder super relaxed middagje.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.