Kitesurfspots in Frankrijk

VincentC

Maart 02, 2006, 15:11:07
edit2Rapporteer  
Heey,
Ik ga waarschijnlijk dit jaar naar Frankrijk op vakantie, en dus vroeg ik me af of iemand hier goede kitesurfspots weet te vinden in Frankrijk.
Het moet natuurlijk lekker zijn voor mij om te surfen, maar als het kan moet er ook wat te doen zijn voor m'n ouders en broertje...
Tenzij het niet anders kan, dan gaan ze maar een boek lezen ofzo ThumpsUp
Jurrien

Antwoord #1 Maart 02, 2006, 18:05:00
edit2Rapporteer  
gebruik de zoekfunctie  (angry_kitesmiley)
bowkite hans
Gast
Antwoord #2 Maart 02, 2006, 20:34:15
edit2Rapporteer  
een van de beste plaatsen om te kiten in frankrijk is in Leucate. Daar kun je zowel op een meer (reuzegroot meer) als op de zee kiten , afhankelijk van de wind. Je kunt er genieten van de mistral, neem maar een 7 ofzo mee!
kentyman

Antwoord #3 Maart 02, 2006, 23:27:15
edit2Rapporteer  
Ik heb me laten vertellen dat het noordelijke stuk van de atlantische kust wel wind-rijk is met een aantal goede spots (waaronder La Rochelle) end at 't zuidelijke stuk v/d atlantische kust niet zo is (geen wind).
Aan de andere kant van Frankrijk aan de middellandse zee kust daar liggen ook wat goede spots waaronder Beauduc (schijnt helemaal da bomb te zijn, vraag maar aan Garmt! )
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.