KiteDemon
|
Gaat goed! Op naar de éénlijner (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Yannick
|
Uhm, mij zijn de voordelen niet echt duidelijk. lijkt me een trainerskite met 5th ofzo. . . ?
Geplaatst door: KiteDemon
Gaat goed! Op naar de éénlijner
Hoezo éénlijner? DRAADLOOS! das de toekomst
|
|
|
Psychotic
|
3 lijnen, waar heb ik dat eerder gezien? Op mijn oudere FS kites. Beviel me prima, beter dan het 4 lijns systeem van de Speed waarbij je voorlijnen in elkaar draaien (omdat ik mijn rotaties maar 1 kant op kan (shame_kitesmiley) ) en je dus een swivel moet varen.........
|
|
|
naish23
Geen avatar
|
ja, drie lijnen + 1 safetylijn bij je bar, maar bij de kite een toming van 20 lijnen! Zo is mijn 5th line systeem eigelijk ook drielijns, want tot bovenin heb ik ook maar drie lijnen + 1 safety....
|
|
|
Buur
|
hahaha... ik heb een kranten artikel uit 1999 waar ze met C-quats aan het kiten zijn op zee met foto ern alles, en dat was toen de bom!!!!.... maar een 3 lijns kite... laten we dan direct naar 2 lijns gaan
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
De Waterfoil van peter lynn was in 2000 ook 3 lijns te vliegen. en de mosquito dacht ik ook. 2 stuurlijnen en een lijn voor de depower.
Maar een 5th is gewoon op hetzelfde gebaseerd. Het prinicipe is simpel en kan makkelijk gehanteerd worden.
|
|
|