Ik heb er voor gekozen om mijn Raven 1 16m aan te vullen met een bow/sle kite van 9m moet eerlijk zeggen dat ik nog niet weet of het werkt maar de Raven kan ik vrij lang houden. De 9m bow is 12 c-shape opp. dus dus dit volgt elkaar aardig op. Alleen ben ik benieuwd hoe het gaat met overstappen van c-shape naar sle.....zal wel wennen zijn met de handling maar ik denk niet dat onoverkomelijk is.
2 kites dus..
oja, 72 kilo weeg ik ik vaar een style 140*39 en een naish sol 127
« Laatste verandering: Maart 06, 2006, 16:34:52 door #..Marc »
Ik zou dan een Rhino05 12 of een Rhino06 10 nemen. Die 16 is wel te houden tot 20 knopen. Daarna is de 12 juist een leuke kite. De '05 12 vaar ik tot vlagen van 28 knopen.
De '06 Rhino serie is wat krachtiger dus dan zou ik een 10 nemen.
Ik weeg ook ergens rond de 75.
Wat Martijn doet is ook niet slecht. Maar ik ben nog niet helemaal onder de indruk van de Bows.
Als je het bij tubes wil houden en zo groot mogelijke range: 12m bow of vegas. Wil je eenzelfde vaargevoel en toch een redelijk groot bereik dan een 12m rhino erbij.
Als ik jouw was zou ik voor de nieuwe Vegas '06 gaan en dan een 12 m. deze kite sluit perfect op je 16 m. Rhino aan en je kan deze kite echt rete lang doorvaren. Een bow van 9 m.is evht te klein ik weet zejker dat dit niet gaat werken.