kitertjuh
|
iets aan vast te maken misschien?
|
|
|
Darkwing
Gast
|
iets aan vast te maken misschien?
Wat zou je daar dan aan vast moeten maken?
|
|
|
Derpertje
|
miss vragen aan de dealer?????
|
|
|
Passie
|
nederland heeft toch geen gaastra importeur meer.. duitsland nam 't toch over?
|
|
|
|
Roel W
|
Staat er niets van in de handleiding?
|
|
|
xray
|
Dit is volgens mij een lijntje om je kite makkelijker mee op te rollen. Je begint dus met oprollen aan die kant en zorgt ervoor dat je het opgerolde deel vastlegt met dit lijntje. Je kunt dan de andere kant oprollen zonder dat de eerste kant weer uitrolt.
|
|
|
tom_beul
Gast
|
@ XRAY
Waarom zetten ze hem dan aan de rechterkant? en niet in het midden lijkt me een stuk makkelijker.
Laten we maar eventjes wachten op b.v.o
|
|
|
xray
|
Waarom zijn bananen krom, soms moet je het niet willen begrijpen. Ik heb zelf Gaastra's waar dit op zat gehad maar er werkelijk helemaal nooit wat mee gedaan omdat hetslecht werkte....
|
|
|
b.v.o
|
ik zou betere foto's moeten zien want hoe het er nu uit ziet lijkt het meer een opberg zakje maar dat is niks voor gaastra en dan zou het aan de maintube horen te zitten. ik heb een wit zakje aan me maintube waarvoor die is weet ik niet maar ik vind dit ook op een rare plaats zitten. trouwens is het de nieuwe force? Als ik dat soort info heb kan ik meschien ook aan meer info komen.
|
|
|
b.v.o
|
Ik ben even bezig op internet aan het zoeken. Heb even een mailtje gestuurd naar belgie, U.S.A en europe, gevraagt waar het voor is waarom het er is en of het geen schade kan brengen aan de kite. Ik hoop snel die info te krijgen anders ga ik ze platbombarderen met mailtjes (grinnik_kitesmiley) Als hun geen antwoord hebben lijkt me wel is een gaastra dealer, dan probeer ik jeroen te berijken werkt bij een kite winkel (noem geen namen) ik ken hem al van vroeger die heeft veel info of kan het krijgen maar moet wel even betere foto's zien. gr brian
|
|
|
knar
Geen avatar
|
...... maar moet wel even betere foto's zien. Wat wil je beter zien? Wil je een foto van nog dichter bij of moet ik ze in een hogere resolutie naar je mailen?
|
|
|
KiteDemon
|
Ha ha.....wat een geniaal idee om opbergruimte op een kite te creëren, of dingen aan te hangen......NOT!!!!!
Maar leuk zoekplaatje.......niemand die ook maar weet waar deze features voor bestemd zijn? Het enige wat ik zou kunnen verzinnen is idd wat Ray zegt. Maar volgens mij is het totaal nutteloos.
|
|
|
Gaastra
Gast
|
X-Ray heeft gelijk!
|
|
|
LEAF
|
Handig om een kitecam aan te bevestigen (tong_kitesmiley)
|
|
|
wasbeer
|
ik heb ook zo'n elastiekje maar dat zit meer naar de buitenkant toe van men LE. weet er iemand ofdit hetzelfde nut heeft?(tis een rhino6)
|
|
|
DENNS
|
k denk voor 6de en 7de lijn
|
|
|
Joren
|
Dat elastiekje zit daar zoals X-Ray ook al zei, om een opgerolde kant aan vast te maken. Hij zit 50 cm van het midden om het ventiel van de LE vrij te houden. Zo kun je eerst de kortste kant (kant waar het elastiek zit) oprollen en vastmaken. Daarna kan je de andere kant oprollen terwijl je de LE leeg laat lopen.
(denk ik)
|
|
|
b.v.o
|
Ik zou graag een betere foto willen van dat elastiek, vroeg ene tad om van de gaastra dealer in USA Je moet bij een kite ook een soort handleiding hebben hoort dit soort dingen ook in te staan.
|
|
|
Naish........what else???
|
Alles wat je niet echt nodig hebt is nutteloos en zou je op een kite achterwegen moeten laten!!!!
|
|
|
knar
Geen avatar
|
..... Je moet bij een kite ook een soort handleiding hebben hoort dit soort dingen ook in te staan.
In de handleiding staat het niet, maar de verklaring van X-ray vind ik wel aannemelijk. Ik zal het eens uitproberen.
|
|
|
b.v.o
|
Als je me ff een betere foto stuurd dan kan ik dat naar 1 van de gaastra dealers sturen en dan kunnen ze me een duidelijk antwoord geven want op het zeil lijkt me geen goede plek
|
|
|
xray
|
b.v.o. Bespaar je de moeite, heb een paar jaar Gaastra gevaren dus ik ken de handleidingen... Zoals anderen ook al op hebben gemerkt is het koordje voor het oprollen bedoeld....
|
|
|