tom_beul
Gast
|
WIMT
Kom hier met je oplossing! Dit is je kans!
|
|
|
Passie
|
ik weet wel iets... psygisch wordt je gek maar lichamelijk weetje dat je ff niet kan
2 vingers kneuzen en 5 hechtingen in je grote teen:p
|
|
|
Tom
|
ik zal vast niet de enige zijn met dit probleem: prettiggestoorde en/of hyperactieve momenten op school (of op je werk.. net wat je ding is)
ik dacht.. laten we een topic openen voor het dumpen van je ultieme medicijnen/kalmeeringsmiddel/relaxspul
tell me .. waar word de doorsnee kitesurfer rustig van tijdens zo'n attack??
begin jij maar dan wat doe jij
|
|
|
Susan
|
hmm.. heb nog niet egt een methode.. hoorde dat een banaan eten heel rustgevend kan zijn..
|
|
|
flyingkite
|
ik zal vast niet de enige zijn met dit probleem: prettiggestoorde en/of hyperactieve momenten op school (of op je werk.. net wat je ding is)
ik dacht.. laten we een topic openen voor het dumpen van je ultieme medicijnen/kalmeeringsmiddel/relaxspul
Banaan zit THC in is laatst wetensch. bewezen voral die zachte strookjes a/d binnenkant v/d schil Herken het wel als ras adhd er, soms wil je ffe rust van alle door je zelfveroozaakte drukte. En dan bied een sigaretje met oudhollandse groente uitkomst! En ja mensen het credo je word er sloom van gaat voor een ras adhd,r niet op, dus het gebruikelijke langzaam en vergeetachtig word je er dan niet van het haalt net ff the edge eraf zegmaar ;p
|
|
|
Passie
|
tjaa.. en als je niet rookt?
|
|
|
flyingkite
|
cake, thee, verdamper lolies e.d roken is echt niet de enige optie hoor
|
|
|
Susan
|
oei.. vorig jaar had ik lolly verslaving.. is wel errig rustgevend maar werd op den duur ook erg onvriendelijk voor me portemonnee
|
|
|
Emiel
|
kiten?? als k druk wordt omdat ik aan kiten denk moet het waaien. als het niet waait ben ik over het algemeen nog wel rustig. als het waait en ik ben druk ga ik kiten
|
|
|
flyingkite
|
oei.. vorig jaar had ik lolly verslaving.. is wel errig rustgevend maar werd op den duur ook erg onvriendelijk voor me portemonnee Tsja das met bijna alle verslavigen neem de kite verslaving bijv. een jaartje alleenmaar varen kost zomaar 30-40.000 euris
|
|
|
Susan
|
kiten?? als k druk wordt omdat ik aan kiten denk moet het waaien. als het niet waait ben ik over het algemeen nog wel rustig. als het waait en ik ben druk ga ik kiten
kiten kan niet als je op school zit he:P @ flyingkite: idd,, wat dat betreft kan je beter verslaafd zijn aan lollys dan aan kiten:P haha stukken minder duur!! maar kiten is veel vetter (H) gnagna
|
|
|
THEGREEN
|
Banaan zit THC in is laatst wetensch. bewezen voral die zachte strookjes a/d binnenkant v/d schil Herken het wel als ras adhd er, soms wil je ffe rust van alle door je zelfveroozaakte drukte. En dan bied een sigaretje met oudhollandse groente uitkomst! En ja mensen het credo je word er sloom van gaat voor een ras adhd,r niet op, dus het gebruikelijke langzaam en vergeetachtig word je er dan niet van het haalt net ff the edge eraf zegmaar ;p Ik meld me aan bij de Ras-Adhd-rs.... Ritalin schijnt ook rustgevend te zijn... Maar daar heb ik niks aan want dan heb ik er weeeeer een verslaving bij
|
|
|
THEGREEN
|
Ow nog 1 dan: Ik zit nu aan de pure Valium! Werkt ook prima
|
|
|
Roel W
|
Concentreren op je ademhaling,kalmtemeditatie.
|
|
|
roelvdgun
|
de leraar iriteren, die snoert je wel de mond
|
|
|
Psychotic
|
Jack Johnson opzetten! Werkt perfect
|
|
|
|
Bodhi
|
Bier!
|
|
|
kitertjuh
|
hardstyle,hardcore luisteren, Alleen word ik daar juist weer druk en happy van.
|
|
|
Susan
|
haha jaa dat herken ik (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jurrien
|
oke banaan heeft tegenovergestelde effect chill muziekje luisteren heeft meeste nut (bij mij) of een beul sessie (dan ben ik kapot )
|
|
|
|
Susan
|
hahahhahahhahha
|
|
|