De 2006 kites hebben standaard een one line in voorgaande jaren hadden de fuels dat echter niet ( of je moest ze speciaal upgraden). De kites hebben erg veel lift gekregen wat opmerkelijk meer is, de depower vindt ik echt verberterd! Helemaal top, de vijfde lijn geeft nog net een beetje extra depower. De kites zijn erg snel geworden vergeleken met 2005 Ik vaarde met mijn 9 2005 en stapte over op mijn 9 2006 en die is echt snel! Wat ik minder vindt aan de 5de lijn is de wave grenate vorige week op brouwersdam deed ik een kiteloop waar ik vervolgens los liet, vervolgens aan de 5de lijn hing toen begaf mijn wave grenate het (daarmee trek je je 5de lijn aan) En mijn kite ging los...
Goeie Lennart, en wiejt thnx voor de info m8 ik heb namelijk 2005's zit eraan te denken wat anders te kopen...maar weet niet echt wat. Hoor goeie dingen over td en over Octane maar fuels sneeuwen een beetje onder heb ik het idee.
Je zou net zien dat over 2 jaar iedereen bow vaart. De kite is net op de markt en moet nog verder doorontwikkeld worden tot deze tijd vind ik het zelf nog helemaal niets!
« Laatste verandering: Maart 29, 2006, 01:41:00 door Wiejt »