Dat hebben we al 100 keer gelezen, kijk in het archief

Wimt

April 04, 2006, 00:56:55
edit2Rapporteer  
Niet alleen ik word daar regelmatig mee afgesnauwd, het is na ` veiligheidsterrorisme`, nu de nieuwe trend.

Als degene die die opmerking maakt, niet op jouw item drukt, behoeft hij dat dan ook niet de 100 en eerste keer te lezen. Het kan best zijn dat hij al 4 jaar op het forum zit, en alles al gelezen heeft, hij behoeft niet van ons te verwachten dat wij eerst uitgebreid in de archieven duiken, voordat wij maar zelfs een opmerking durven maken

Er is echt ruimte zat op internet, om deze misschien al geplaatste onderwerpen erbij te zetten, ik erger mij DAAR  niet aan, wel dus de spontanitiet onderdrukkende opmerkingen van deze titel.

Als iemand dus een al 100 keer getoonde item op het net zet, is het misschien alleen maar een aandachttrekker voor hernieuwdw aandacht, voor de naar zijn idee toch weer actuelere onderwerp.

Dus hou graag op met dat bijdehandse gedoe van; ik weet het allemaal al lang. Da`s mooi voor jou en jouw cv, maar ik doe er niets mee. En dat rijmt ook nog.
KiteKoe®t

Antwoord #1 April 04, 2006, 01:47:04
edit2Rapporteer  
moraalridder !
Zijn trouwens volgens mij ook al topics over geweest! Gebruik de zoekfunctie eens!
Wimt

Antwoord #2 April 04, 2006, 23:21:53
edit2Rapporteer  
moraalridder !
Zijn trouwens volgens mij ook al topics over geweest! Gebruik de zoekfunctie eens!

Ik heb de zoekfunctie op jouw opmerking losgelaten, en verrek, ik kon niets vinden.

Ik vond die opmerking van jou nogal Opel Kadett-achtig, 13 in een dozijn, kortom, weinig vrolijk en humoristisch, maar volgens jouw prachtige archieg ben je dus WEL origineel.

Passie

Antwoord #3 April 04, 2006, 23:23:16
edit2Rapporteer  
wat praat die man toch mooi... snap r nie tveel van:)
Frits

Antwoord #4 April 05, 2006, 03:46:19
edit2Rapporteer  
moraalridder !

Ik heb de zoekfunctie op jouw opmerking losgelaten, en verrek, ik kon niets vinden.

Ik vond die opmerking van jou nogal Opel Kadett-achtig, 13 in een dozijn, kortom, weinig vrolijk en humoristisch, maar volgens jouw prachtige archieg ben je dus WEL origineel.

Ieder zo z'n humor.. ik kan er wel om lachen.

KiteKoe®t

Antwoord #5 April 05, 2006, 03:52:58
edit2Rapporteer  
moraalridder !

Ik vind al jouw topics nogal kaassouflé-achtig WimT. Halve Sjappie!
Met je gehaktbal-uitvindingen en tips.. Jij bent zoooo 1970 !
Steven

Antwoord #6 April 05, 2006, 05:00:32
edit2Rapporteer  
Citaat
Jij bent zoooo 1970 !
Citaat

Hahaha
Wimt

Antwoord #7 April 06, 2006, 00:14:07
edit2Rapporteer  
Citaat
Jij bent zoooo 1970 !
Citaat

Hahaha

1962, MAAR BEDANKT VOOR HET COMPLIMENT
Remco_1

Antwoord #8 April 06, 2006, 00:43:40
edit2Rapporteer  
vind dat wimt dit x gelijk heeft ThumpsUp
KiteKoe®t

Antwoord #9 April 06, 2006, 01:21:37
edit2Rapporteer  
vind dat wimt dit x gelijk heeft ThumpsUp

Ik ook!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.