Verstellen 5 de lijn Vegas 6

semen

April 07, 2006, 02:53:30
edit2Rapporteer  
Vandaag mijn Vegas 6 , 12 mtr opgehaald en vanmiddag super gevaren. Wat een wereld ding.

Een vraag; door de verstellbereik van het depowerkoord varieerd de lengte van je vijfde lijn relatief ook veel. Ik heb nu op het rode touw een extra knoop gezet om de slack eruit te halen. Meer vegas gebruikers hetzelfde problleem?

Thanks

o ja , MrRippey bedankt voor het advies.
globe @ friend
Gast
Antwoord #1 April 07, 2006, 03:52:07
edit2Rapporteer  
Het klopt inderdaad dat je 5e lijn wat langer wordt als je je depower korter maakt.
Ik heb zelf ook Vegas 06 kites met een 5th element bar. Je kunt een knoop erbij leggen inderdaad.
Een beetje slack is niet erg hoor.

Hou er ook rekening mee dat je grijze lijn nog wat uit zal rekken en dus je rode in verhouding weer korter zal worden. Bij Naish hebben ze dit opgevangen door elastiek in je rode lijn te stikken. North had dit vorig jaar ook maar zijn halverwege het seizoen hier vanaf gestapt.

eneh.... lekker kite-tje hè ?
semen

Antwoord #2 April 07, 2006, 05:14:46
edit2Rapporteer  
Super, ben er erugh blij mee.

Zal de rek van de grijze lijn in de gaten houden om te voorkomen dat 5 th weer te strak komt staan.

thanks
Sake
Gast
Antwoord #3 April 07, 2006, 14:40:09
edit2Rapporteer  
De bungee heeft North weggehaald om te kunnen blijven zien dat de 5de lijn niet te strak komt staat. Is zonder bungee beter te zien.

Zorg gewoon voor voldoende ruimte op de 5de lijn boven de Y.
De Vegas06 heeft 4 lijns ook heel veel depower. Niet per se door de 5de lijn.
MrRippey

Antwoord #4 April 07, 2006, 15:42:18
edit2Rapporteer  
No thx Semen, is zeker een heerlijk kiteje Joepie Joepie Hopelijk het weekend weer even uitlaten!! Veel plezier ernog mee!!  ThumpsUp ThumpsUp
Guunter
Gast
Antwoord #5 April 07, 2006, 18:24:54
edit2Rapporteer  
Is die Vegas 06 alleen in van die wijfuh-kleuren (met roze tips) te verkrijgen?
MrRippey

Antwoord #6 April 08, 2006, 00:30:10
edit2Rapporteer  
Ik vind hem wel leuk die roze kleuren  (kiss_kitesmiley) (kiss_kitesmiley)!!  (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Glenn
Gast
Antwoord #7 April 08, 2006, 05:17:58
edit2Rapporteer  
Dit weekend heb ik mijn twee roze schatjes!!! loser

Super kleur... Grin
JTS-er
Gast
Antwoord #8 April 08, 2006, 17:56:24
edit2Rapporteer  
Zag papa Stef d'r lekker mee beulen in Scheveningen vorige week!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.